,Mutta haluaisin autot pois osaako kukaan auttaa miten ne saa pois

Edellisellä sivulla neuvottu.maatila kirjoitti:Erittäin hienoa työtä tykkään noista sarkapelloista tuolla uudella tilalla,Mutta haluaisin autot pois osaako kukaan auttaa miten ne saa pois
TheJussi kirjoitti:Muistaakseni: Menet sinne missä on savegamet, mods-kansio ym. -> Etit tiedoston nimeltä savegames.xml, avaat sen vaikka notepadilla. Sitten vaan muutat: traffic density="1" --> traffic density="0".fiat kirjoitti:Miten?
Hmmm. Mulla ainakin aukasee latauksen. Kokeile toisella selaimella.Tepa00 kirjoitti:Kuinkas mulla ei toi latauslinkki toimi? Näyttää kuvan perusteella hyvältä mutta kun ei pysty jostain syystä lataan... Tulee puolityhjä sivu.

Ei tässä mapissa voi myydä viljaa?Jeppe kirjoitti:Kuivuriin.

Mulla ei siitä tullu rahaa.. =oJeppe kirjoitti:Ainakin alkuperäsessä vilja myytiin kuivurihalliin...

Jep, ei tule rahaa viljasta.Valtra_S352 kirjoitti:Mulla ei siitä tullu rahaa.. =oJeppe kirjoitti:Ainakin alkuperäsessä vilja myytiin kuivurihalliin...
Kyllä mulla vaan tuli.Valtra_S352 kirjoitti:Mulla ei siitä tullu rahaa.. =oJeppe kirjoitti:Ainakin alkuperäsessä vilja myytiin kuivurihalliin...

Sulta puuttuu varmaan joku bga-modi.kalle 1234 kirjoitti:miks ei rehuu voi kipata siiloon

Jeppe sano mulle sätissä etti tarvi
  Jeppe sano mulle sätissä etti tarvi 
 <--- by:valtra n121h
 <--- by:valtra n121h
Kokeile numbad enteristä.leepu kirjoitti:Miks mulla ei lähe käyntiin tuossa oransipaska mapissa mitkää rattorit jotka laitettaa tulille 5napista