On toi mun tekemä mut vanha jo.mrteema kirjoitti:Niin toi on isäs tekemä haaveri ja oot periny siltä taidot.

On toi mun tekemä mut vanha jo.mrteema kirjoitti:Niin toi on isäs tekemä haaveri ja oot periny siltä taidot.
Jos nyt se OT loppuis.mrteema kirjoitti:Siis olit pikku poika. Näinkö vois sanoo?
+1.valtravalmet kirjoitti:Ja niko, sää oot oikeesti paska kuski!!
En olee,tossa viljan myynnissä on joku hommeli et ku siitä ajaa se pomppaa,tai ainakin mulla pomppaa!!!valtravalmet kirjoitti:Samaa sävyy.... ja menny maahankin, renkaat pettäny. Nauraminen
Ja niko, sää oot oikeesti paska kuski!!
Jaahas vai niin 4,eikö se ollu ensi 1 ja sit 2!valtravalmet kirjoitti:Jaa et vai, 4 kertaa meidän servulla päiväs....
Siltä näyttääkin. Nauraminenmoro(fin) kirjoitti:Toi oli ensimmäinen kerta. Nauraminen
Joku skripti on yhistettynä koriin ja se sai näköjään tollasta jälkee aikaan?FS2011M0ds kirjoitti:Mite ihmees sait noin![]()
Nauraminen
Just tosta mä ännälle kerroin... ku itellä kävi noin ku lähin ihan ensimmäistä kertaa sillä niittään. (just oli uus modi ja just ennen ladattu). Laskin terät pysty-asennosta työ-asentoon, niin kävi noin.Valtra_S352 kirjoitti:Joku skripti on yhistettynä koriin ja se sai näköjään tollasta jälkee aikaan?FS2011M0ds kirjoitti:Mite ihmees sait noin![]()
Nauraminen