synnyin,täytin 8 sain mopon,täytin 9 sain mönkijän,täytin 11 sain uuden mopon.
P.S jos turha aihe voi poistaa tai laittaa lukkoon.

Eikö vaan olekki!ValtraN121H kirjoitti:On kyllä komia elämänkerta sulla.
Hyvä elämän kerta aika tiivistetty mut kuitenki hyvä ja viel et se on ytikemäski ja kaikkee tollast.MCperuna kirjoitti:Synnyintäytin 7 ja sain mini crossin ja koneen
![]()
täytin 8 sain kunnon puhelimen
9 sain käytetyn läppäri ja acerin koneen
10 Sain es!
11 sain uuret koti teatterit 12 sain monta konetta(osakäytettyjä) ja nyt on koneita 9 :=)
massey_man kirjoitti:Synnyintäytin 7 ajoin ekaa kertaa traktorilla yksin (mf 165)
täytin 14 ostin mf 35
täytin 15 ja sain mopo/traktori kortin.
Hyviä on molemmat.Johndeeremiesv3 kirjoitti:SynnyinTäytin 6 menin ekaa kertaa äestelemään 602 valmetilla.
Täytin 8 Ajoin jo yksin traktorilla.
Täytin 10 ajoin ekaa kertaa traktorilla autotiellä.
![]()
Täytin 14 teen jo maatalous hommia yksin.
Tollaane.
Tämmösiähän nää kaikilla mut laittakaa vaa lisää tulee hyviä nää on!Jerpan kirjoitti:Synnyin -> Täytin 7 ajoin mf165 -> täytin 9 ajoin mf575 -> täytin 11 ostin 575 käytettynä -> täytin 12 ajoin New Holland T7030 Ek :lla Tämmönen mulla
Mikä oppivelvollisuus tuolloin loppuu, jos kerta olket 95 syntynyt? Niinkuin myös minäkin?Lyoko-Fani kirjoitti:Hassu.Valtra T kirjoitti:Joo isä ja äiti pum pum..Synnyin ja 9999kuolin sen pituinen se Nauraminen
1995 synnyin, menin kouluun joskus 2000 en muista mitä, 2013 loppu oppivelvollisuus, aikuisuusa alkaa.
Nii se taitaa tehä....Lyoko-Fani kirjoitti:Ethä vaan puhu minusta?kekkonen kirjoitti:Siis mite joku voi olla noin tyhmä et tekee tollee. Nauraminen
Sori vaan mut nyt on vuosi 2011.urakkamies kirjoitti:Jaa a mitähän kivaa kerrottavvaa mulla ois. Oon syntyny kesällä 93 ja siitä se sitten alko. Raktorilla olen ajanut kolmen vanhasta asti. Seittemän vanhana vuonna 2000 aloitin peruskoulun kyläkoulussa joka on jo lakkautettu. Vuonna 2007 menin yläasteelle ja peruskoulu päättyi keväällä 2009. Sen jälkeen menin ammattikouluun jossa opiskelen koneistajaksi. Kesällä tuli 18 ikää täyteen ja tuli ajettua B ja C kortit tänään 4.10.2010 kirjoitin tämän lyhyen elämänkerran. Marraskuussa olis kutsunnat ens toukokuus tulee ammattikoulu päätökseen ja toivottavasti heinäkuussa armeijaan, elämä siitä eteenpäin on toistaiseksi iso kysymysmerkki.
Joo, mun puolesta maailma ois saanu pysähtyä 90-luvun loppuun.Andy kirjoitti:Sori vaan mut nyt on vuosi 2011.urakkamies kirjoitti:Jaa a mitähän kivaa kerrottavvaa mulla ois. Oon syntyny kesällä 93 ja siitä se sitten alko. Raktorilla olen ajanut kolmen vanhasta asti. Seittemän vanhana vuonna 2000 aloitin peruskoulun kyläkoulussa joka on jo lakkautettu. Vuonna 2007 menin yläasteelle ja peruskoulu päättyi keväällä 2009. Sen jälkeen menin ammattikouluun jossa opiskelen koneistajaksi. Kesällä tuli 18 ikää täyteen ja tuli ajettua B ja C kortit tänään 4.10.2010 kirjoitin tämän lyhyen elämänkerran. Marraskuussa olis kutsunnat ens toukokuus tulee ammattikoulu päätökseen ja toivottavasti heinäkuussa armeijaan, elämä siitä eteenpäin on toistaiseksi iso kysymysmerkki.Urakamies on vähän ajasta jäljessä. Nauraminen
Niimpä! Sillon oltais mekin viel viljelty.. Tai kylhämme vieläki, mut nää Eu säädökset on nykyjään aika ikävii.urakkamies kirjoitti: Joo, mun puolesta maailma ois saanu pysähtyä 90-luvun loppuun.
Hiano on!Näit vaa lissää!!Mattimies_ kirjoitti:Niimpä! Sillon oltais mekin viel viljelty.. Tai kylhämme vieläki, mut nää Eu säädökset on nykyjään aika ikävii.urakkamies kirjoitti: Joo, mun puolesta maailma ois saanu pysähtyä 90-luvun loppuun.![]()
Itellä ny ei mittää kerrottavaa enempää ole, aina istunu foortin hytis, kuuden vanhana ajoin kolmetonnista ekaa kertaa, myös 6 vuotiaana eka mönkkäri, 2003 ala-asteel. Ysivuotiaana manki, 11 vee mentiinki sitten jo yksin fiiulla äestäen, 11 v alotin vissiin säbänkin. 12 veenä kässäsin 6610:pin rattivaihteet, samana vuonna ekaa kertaa sampolla puimassa.13 vee ylä asteel. 14 vanhana ostin Suzkin, sitä remppasin, 15 veenä kortti, sitte alko päriseen..Sitte seuraavax suunta varmaan paimioon tai piikkiöön mettäkonekuskis lukemaa.