~ 1972 Jeep C5 ~
~ 1972 Jeep C5 ~
Elikkä tuossapa olisi tuollainen... Pakko oli tehdä kun oli Mobilistissä niin hyvät kuvat. Paketti on kooltaan 7,2 megaa ja sisältää itse Jeepin, ohjauspyörän, maastorenkaat sekä i3d-fileksien lisäksi Sketchup mallit kaikista edellämainituista. Muokata saa kaikin puolin ihan vapaasti ja jos joku sortuu tuosta vielä ajettavan tekemään niin tulen erinomaisen iloiseksi (itse taistelin kolmisen päivää ennen kuin annoin periksi että ei sitten saatana). Kuvat ja lataus tuolta:
http://www.ls-uk.info/d/62/18498
http://www.ls-uk.info/d/62/18498
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi jotenkuten.
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: ~ 1972 Jeep C5 ~
Hieno. 

"Anteeksi karkea kielen käyttöni, mutta kieleni on karkea."
traktorimies66 aka VepiX
-
- Kielet: Puuhöylä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Jessus et on skechupissa tehny hienon. Renkaas kyl on parantamisen varaa.
-
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Pitää varmaan ladata ja laittaa mun mappiin. 

-
Laita ehottomasti jakoon tai linkkii niille jotka haluu ajettavan version! 

Asiaa - ei muuta ku jakoon vaan! Kippis
Muistutetaan nyt vielä muutenkin että näitä meikäläisen väkertämiä saa muokata ja levittää ihan vapaasti, mä en kuitenkaan niistä ajettavia saa niin aina parempi jos joku muu saa. Mukava muutenkin nähdä ettei oo menny Sketchup toilailut ihan hukkaan... Itseasiassa pitäiskin lisätä tänne '77 Ford Country Squire... Ja sitä seuraa muutaman päivän sisällä uusversio meikäläisen ensiautorakkaudesta, eli '82 Buick Regal, sellanen neliovinen versio... (vink vink)...
Muistutetaan nyt vielä muutenkin että näitä meikäläisen väkertämiä saa muokata ja levittää ihan vapaasti, mä en kuitenkaan niistä ajettavia saa niin aina parempi jos joku muu saa. Mukava muutenkin nähdä ettei oo menny Sketchup toilailut ihan hukkaan... Itseasiassa pitäiskin lisätä tänne '77 Ford Country Squire... Ja sitä seuraa muutaman päivän sisällä uusversio meikäläisen ensiautorakkaudesta, eli '82 Buick Regal, sellanen neliovinen versio... (vink vink)...