Ohops,ajoin kyl vähän päin honkia.valtravalmet kirjoitti:Niko niko niko..... katos eka kuva.

Ohops,ajoin kyl vähän päin honkia.valtravalmet kirjoitti:Niko niko niko..... katos eka kuva.
Tais maitokuskia v,tu,taa viimesen päälle. (Taas nämä tunnarit täällä voi v,,tu)valtravalmet kirjoitti:Kuvissa näkyy tekijä.![]()
Hyvä että tunnusti...niko(fin) kirjoitti:Min siinä tunari olin.
Tais mulla ja ässällä bugittaa aika paljo?Valtra_S352 kirjoitti:No ei mun pelissä ainakaan se tollain menny..mrteema kirjoitti:Tuolastako mun selän takana tapahtu.![]()
Mun kuvassa näytti, että siinä oon kaupan pihala ja mun edessä on näkymätön seinä..
Vähä.. En tie mistä johtus.Johndeeremiesv3 kirjoitti: Tais mulla ja ässällä bugittaa aika paljo?
Ja sinä tiputit sit nyykkärin mun päälle ja kuolin.Valtra_S352 kirjoitti:Semmosta sattuu ja niko on tekopyhä.
ÖÖ,missä oon nyt ollu asiattomasti?Jeppe kirjoitti:Mikä helevetti siinä on, ku Niko ei ikinä osaa olla asiallisesti?! Munki servulla ajeli ojanpohjia pitkin.
Niin tosta saa sen käsityksen et oon ollu taas jossain muualla!Jeppe kirjoitti:Lue vipa lause.
Ja huono kuljettaja...niko(fin) kirjoitti:Oli raskas lasti.![]()
Kokoajan tunaroi... niin paljon kun ehtii!.niko(fin) kirjoitti:Ja perustelu kiitos.
Toi on jo vanha kuva,löyty arkistojen kätköistä.Nevamies kirjoitti:Kokoajan tunaroi... niin paljon kun ehtii!.niko(fin) kirjoitti:Ja perustelu kiitos.