Nythän on suomessa jo 2 ihmistä kuollut tähän, ja tuhansia sairastunut. Pidettävä vaan peukkkuja ettei muuttuis tappavemmaksi kuin nyt

mikäs sulla on? itellä on diabetes..4ntti93 kirjoitti:mulla olis tarkotus mennä ottamaan huommenna rokote, kun kuulun riskiryhmään
jaa jaa se on vähän sellanen jos roketteen ottaa voi tulla sivu juttuja jos ei ota saattaa tulla tosi kovia kipuja serkuilla onmattimies kirjoitti:Minä en ota pitääs tulla jottain sivuvaikutukisa Jumalauta muhun ei taudit tartu!! jos kuolen niin kuolen.Voi rokotteeseenkin kuolla.![]()
Eine siihen sikalunssaan oo kuollu. Ite otan sen rokotteen ettei tuu possuksMotokuski kirjoitti:Puhetta sikainfluenssasta. Oletteko sairastaneet, aiotteko ottaa rokotuksen jne? Ite otan varmaankin rokotuksen, en oikein usko noihin juttuihin mitä tosta rokotteesta liikkuu.
Nythän on suomessa jo 2 ihmistä kuollut tähän, ja tuhansia sairastunut. Pidettävä vaan peukkkuja ettei muuttuis tappavemmaksi kuin nyt
leukemiaMuskeli_ kirjoitti:mikäs sulla on? itellä on diabetes..4ntti93 kirjoitti:mulla olis tarkotus mennä ottamaan huommenna rokote, kun kuulun riskiryhmään
No sillä 1,5 vk sitten kuolleella naisella oli muitakin saairauksia, mutta tämä 8-vuotias joka kuoli, oli perusterve. Kuoli sikainfluenssan jälkitautina tulleeseen keuhkokuumeeseen. Ja se keuhkokuumehan se on joka siinä sikainfluenssassa tappaa.meikäpoeka kirjoitti:Eine siihen sikalunssaan oo kuollu. Ite otan sen rokotteen ettei tuu possuksMotokuski kirjoitti:Puhetta sikainfluenssasta. Oletteko sairastaneet, aiotteko ottaa rokotuksen jne? Ite otan varmaankin rokotuksen, en oikein usko noihin juttuihin mitä tosta rokotteesta liikkuu.
4ntti93 kirjoitti:leukemia
No aika helpolla päässy jos on ollu vaan 37 astetta. Useimmissa tapauksissa kuumetta on paljon enemmän.Claas_FANI kirjoitti:Mähän en mitää rokotetta ota! Luin just että joku oli ottanu rokotteen ja 39 astetta kuumetta ja joku riskiryhmään kuuluva oli sairastanu sikiksen ja 37 kuumet eikä muita oireit lisäks rokotteest voi tolla pahoinvointia ,turvotusta ,ja varmaan vaikka Rutto
Mulla 37 on iha perus lämpöMotokuski kirjoitti:No aika helpolla päässy jos on ollu vaan 37 astetta. Useimmissa tapauksissa kuumetta on paljon enemmän.Claas_FANI kirjoitti:Mähän en mitää rokotetta ota! Luin just että joku oli ottanu rokotteen ja 39 astetta kuumetta ja joku riskiryhmään kuuluva oli sairastanu sikiksen ja 37 kuumet eikä muita oireit lisäks rokotteest voi tolla pahoinvointia ,turvotusta ,ja varmaan vaikka Rutto
kiitos. samoin sulle!Muskeli_ kirjoitti:4ntti93 kirjoitti:leukemia
Jaksamisia sinulle!
Kiitos!4ntti93 kirjoitti:kiitos. samoin sulle!Muskeli_ kirjoitti:4ntti93 kirjoitti:leukemia
Jaksamisia sinulle!
onko noussu lämpöä vielä?4ntti93 kirjoitti:tänään käytiin rokote ottamassa. käsi todella kipeä