Sairaudet
- Galaxeri
- Multiplayer tunnuksesi?: Galaxeri(FIN)
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Sairaudet
Itselläni on heinänuhaa (,silti rehunteossa
) ja allerginen koirille..Kissoja olen oppinut sietämään, kun mummolla on sekä myös kummilla.

Galaxeri : uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä ?
Killerhangar : joo aina kun nään juustoburgerin
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Ja vitut on. Se väittää vaan niin. Ei se oo koskaan ees tuonu lappuu mis olis vanhemmat sanois et se on allerginen niille. Se vaan nyppii herneet ja muut lautasen reunalle.Galaxeri kirjoitti:Mitä siä valitat, jos toinen on allerginen jollekkin..Tuskin mahtaa itsekkään asialle mitään.RattoriRaiveri kirjoitti:En oo allerginen millekään. Toisinku eräs meidän luokalta... On porkkana, kaali, herne, sipuli, kala... Vituttaa niin pirust ku "En voi syödä tota, mul tulee siit kohtaus" ja "muistaks mitä viimeks kävi ku söin tota"
Miksei täällä humppa soi?
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Kyllä se siitä katista johtui.Killerhangar kirjoitti:Älä oo niin varma että johtu kissasta.

-
Mulla oli juuri sama ongelma juuri samana vuonna ja todettiin vielä juuri sama syykin. NauraminenLyoko-Fani kirjoitti:Minulla ei nyt virallisesti mitään sairautta ole, mutta tuossa oliko se nyt vuonna 2009, kun nousin ylös liian nopeasti ja lähin kohti vessaa niin pyörryin muutamaksi sekunniksi enkä muistanut siitä hetkestä mitään ja olin muutenkin sillein, että. Mikä maa? Mikä valuutta? Sitten mä menin lääkäriin ja sielä mulla todettiin matala verenpaine. En ole enää pyötynyt.
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Jere Fin
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Mulla on joku allergia et jos en ota lääkeitä nin sitten yöllä rupee yskitää aivan v*****i. 

Kiitos JGFIN
#Kiljupönttö
- Tepa00
- Kielet: Etelä-Pohojanmaa, Suomi, Englanti.
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Tuossa ei ole mitään harvinaista. Akuutti vaiva joka johtuu juurikin matalasta verenpaineesta, joka yleensä on urheilijoilla.Lyoko-Fani kirjoitti:Minulla ei nyt virallisesti mitään sairautta ole, mutta tuossa oliko se nyt vuonna 2009, kun nousin ylös liian nopeasti ja lähin kohti vessaa niin pyörryin muutamaksi sekunniksi enkä muistanut siitä hetkestä mitään ja olin muutenkin sillein, että. Mikä maa? Mikä valuutta? Sitten mä menin lääkäriin ja sielä mulla todettiin matala verenpaine. En ole enää pyötynyt.

Aijaa sitä ollaan urheilu sorttia, vai?? 
E:121 viestii tuli täyteen.

E:121 viestii tuli täyteen.

Multiplayer name :---> Jaska 12 >FIN<
-
Olen siis urheilija!Tepa00 kirjoitti:Tuossa ei ole mitään harvinaista. Akuutti vaiva joka johtuu juurikin matalasta verenpaineesta, joka yleensä on urheilijoilla.Lyoko-Fani kirjoitti:Minulla ei nyt virallisesti mitään sairautta ole, mutta tuossa oliko se nyt vuonna 2009, kun nousin ylös liian nopeasti ja lähin kohti vessaa niin pyörryin muutamaksi sekunniksi enkä muistanut siitä hetkestä mitään ja olin muutenkin sillein, että. Mikä maa? Mikä valuutta? Sitten mä menin lääkäriin ja sielä mulla todettiin matala verenpaine. En ole enää pyötynyt.

No olen kyllä ehkä oikeasti jossain määrin urheilija.
Sama ja mun urheilu laji on koneella oleminen.kylväjä kirjoitti:Olen siis urheilija!Tepa00 kirjoitti:Tuossa ei ole mitään harvinaista. Akuutti vaiva joka johtuu juurikin matalasta verenpaineesta, joka yleensä on urheilijoilla.Lyoko-Fani kirjoitti:Minulla ei nyt virallisesti mitään sairautta ole, mutta tuossa oliko se nyt vuonna 2009, kun nousin ylös liian nopeasti ja lähin kohti vessaa niin pyörryin muutamaksi sekunniksi enkä muistanut siitä hetkestä mitään ja olin muutenkin sillein, että. Mikä maa? Mikä valuutta? Sitten mä menin lääkäriin ja sielä mulla todettiin matala verenpaine. En ole enää pyötynyt.![]()
No olen kyllä ehkä oikeasti jossain määrin urheilija.
On jo 5 olympia kultaa.

- Pontsipekka
Minulla todettiin syopa 2v sitten ja saatan simahtaa joskus ihan ilman mitaan syyta...
Otan osaa.Pontsipekka kirjoitti:Minulla todettiin syopa 2v sitten ja saatan simahtaa joskus ihan ilman mitaan syyta...

- Farmari344
- Kielet: Suomi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
-
- Kielet: Soomen kieli.
- Multiplayer tunnuksesi?: KEY_Tronic
- Viesti:
Allergiat: koiralle ei enää paha!(onneksi), timoteille, koivunsiitepölylle.

-JT Modding-
-
- Kielet: englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: PATE [FIN]
Luulekko ite olevas hauskaJeppe kirjoitti:nassi123 kirjoitti:mä oon allerginen pikkusiskoille.
Ehehehehhehe... Luulekko olevas hauska?
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra T(Ls-Fin
- Viesti:
jaska12 kirjoitti:Otan osaa.Pontsipekka kirjoitti:Minulla todettiin syopa 2v sitten ja saatan simahtaa joskus ihan ilman mitaan syyta...

"A question is the key for knoweldege"
Gold member since 2009
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
- Albert Einstein
- valtra 6550
En tiiä onkony mikään sairaus, mutta kerran menin vessaan ja yhtäkkiä kaaduin. Sitten nousin ylös mutten pysyny toisella jalalalla pystössä. Menin nukkumaan ja istuin sänkyyn ja tunnustelin varpaita niissä ei ollut tuntoa. Eli varpaat oli lähtenyt paikaltaan. 

- Todomppa
- Kielet: Suomi,Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Todomppa [FIN]
Olit ilmiselvästi vetänyt liian kovat paskat.valtra 6550 kirjoitti:En tiiä onkony mikään sairaus, mutta kerran menin vessaan ja yhtäkkiä kaaduin. Sitten nousin ylös mutten pysyny toisella jalalalla pystössä. Menin nukkumaan ja istuin sänkyyn ja tunnustelin varpaita niissä ei ollut tuntoa. Eli varpaat oli lähtenyt paikaltaan.

- valtra 6550
Einny sentään, mutta juostessa taittu ne varpaat jalka terän alle. (no oli kiire p@skalle). 

-
- Kielet: Suomia
- Multiplayer tunnuksesi?: Viitala fin
Lasketaan, onko sulla?Todomppa kirjoitti:Lasketaankos AD/HD tähän?