Pistetääs ny kuvaa esille kun löyty internetin ihmeellisistä syövereistä kuvaa meidän ensimmäisestä (ja toistaiseksi viimmeisestä) Valmetista.
Myös tuo viereinen pikkuraktori on meidän.
Vanhan tietokoneen uumenista vois löytyä Valmetin entisöintikuvia jos jotakuta sattuisi kiinnostamaan.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole. Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
jyri kirjoitti:Isälläni on valmet 604 neliveto. Ja ei oo yhtään kertaa hajonnu meillä!
Kuin kauvvan sillä on ollut se ja mitä töitä sillä on tehty?oon kuullut että tosihommissa se on aika herkkä hajoamaan
Tuollaaselle Valmetille ei voi töitä näyttääkää, kun jo hajoaa. Kokemusta eräästä yksilöstä jonka ainoa toimiva ja korjaamaton paikka on nostolaite. Tämä tosin oli 502:n, mutta samaa sontaa se on 604:kin. Sama kolmipyttyinen päkätti ja etenkin ovelasti porrastettu laatikko, josta puuttuu pari vaihdetta.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole. Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Meillon Valmet 855 GLOZ turbiinikytkimellä ja autocontrollilla.. Tunteja on vähä päälle 6000h. Ja sitten 865 Vallu. Siinä muutatietoo oo ku että ajotuntei 3000h.
Kyllähän ne on jos vaa x05 ja 6x00 sarjoja katsotaan.Muut ei oo oikee nii häävejä mitä oon kuullu ja sen takii meill on vaa 2 605:sta ja se vitun rattorikaivurin romu.... Ja nuo pysyy ja enempää ei hommata!
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.