Kyseessä v.2011 ja ajettu noin 15tkm. Laitettu tehari ja välejä vähän muutettu, en nyt tähän hätään muista mitkä välit on.
Kulkee n. 130km/h.
No, kevareitahan ei luokitella mopoihin. Täällä voi keskustella pääasiassa näistä vehkeistä.Timzze kirjoitti:http://ls-fin.com/foorumi/viewtopic.php?f=113&t=830 ajaa varmaan saman asian?
Nih, no oliko siinä teharia ? Tuskin ei. Oliko siinä pidempiä välejä ? Tuskin ei.Killerhangar kirjoitti:Täystehosella ja laillisella (11.3 tais lukea dynon papereissa) Hussella saatiin gepsiin 108 kierrokset tapissa ja tankin päällä maaten... Enkä mä niinkään kevareista välitä... Ne on vuoden päästä mulle pelkkää ilmaa.
Temeksi kirjoitti:Alkaa porukalla olemaan näitä vähän isompia ja rajumpia vehkeitä niin tehdääs tällänen aihe sitten.
Kyseessä v.2011 ja ajettu noin 15tkm. Laitettu tehari ja välejä vähän muutettu, en nyt tähän hätään muista mitkä välit on.
Kulkee n. 130km/h.
p3lt0n3n kirjoitti:Jep, mopon ja kevarin on valtava varsinkin jos on tt, mutta ei noilla tt husseilla ja ktm, hussen wr tai tm enää sitä eroa niin paljon ole! Ja jos on elämän aika ajanu vain mopolla, niin suosittelen ostaa tommosen perus hussen tt:enä. Koska jos ei ennen oo kisaenskalla ajanu niin siinä voi hengenlähtö olla lähellä ko semmosella lähet painamaan.
50hp polkee täystehona.. Keväällä kun saan rekisteriin katteet ja valomaski vaihtuu..samurai kuski kirjoitti:Ihan komia, mutta etumaski ei ole minun makuuni.
Haha, älä naurata et saa mistään piikistä irti 50 hp.. NauraminenCodrington kirjoitti:50hp polkee täystehona.. Keväällä kun saan rekisteriin katteet ja valomaski vaihtuu..samurai kuski kirjoitti:Ihan komia, mutta etumaski ei ole minun makuuni.
Kyllä muuten saa. Dynolla käytetty.p3lt0n3n kirjoitti:Haha, älä naurata et saa mistään piikistä irti 50 hp.. NauraminenCodrington kirjoitti:50hp polkee täystehona.. Keväällä kun saan rekisteriin katteet ja valomaski vaihtuu..samurai kuski kirjoitti:Ihan komia, mutta etumaski ei ole minun makuuni.
Ja jos et usko niin http://www.youtube.com/watch?v=VhfjSuzsAc8
Moottorilta voi saada 35-40 heppaa, takarenkaalta 30-35, mutta silloinki kyse on täysin uudesta pyörästä, joka on täysin säädöissä.
Eli kyl toi sunki temmi varmaan takarenkaalta antaa sen 25-30 hp just. Ja onhan se hirveen suuri määrä ko vertaa johonki piikkiseen nelariin 15 heppaa!
Ja turha ruvetä väittää että piikistäs irtoo 50 heppaa, koska 250cc sen verran.
Meennyt sinä helvettii siittä, Ku etpä ole ikänä edes ajellu nuin tykilläTimzze kirjoitti:Hyi sviidu mikä ruoska codilla.
En mene. Tuo on kyllä kaukana tykistä ja olen todella iloinen etten moisen romun kyytiin ole päässy.Codrington kirjoitti:
Meennyt sinä helvettii siittä, Ku etpä ole ikänä edes ajellu nuin tykillä
Noh lussu derbisi on sitten varmaan parempi.. Jos lähtisit vittuilemasta ja piiloutuisit sinne silmälasiesi taakse itkemään.Timzze kirjoitti:En mene. Tuo on kyllä kaukana tykistä ja olen todella iloinen etten moisen romun kyytiin ole päässy.Codrington kirjoitti:
Meennyt sinä helvettii siittä, Ku etpä ole ikänä edes ajellu nuin tykillä