Credits:
The LS-UK modteam (alwyn, henly20, nishma, peterj, rh, sam123) Also, thanks goes to elli
![]() | Lataa tästä... |

PLEASE KEEP THE ORIGINAL LINK
![]() | Lataa tästä... |
Tämähän on Wellbrook map! Itse käytän todella paljon Wellbrookkia. Sielä voi viljellä pottua ja sokerijuurikastakin. Ja siellä on 3 farmia, mutta silti ei lagaa yhtään! Kannattaa mennä Foorumi -> LS-11 Modit -> Kartat -> Wellbrook map. Suosittelen lataamaan.taistelu jaska kirjoitti:Mikähän mahtaa olla mappi?
Onko teissä ojia?Farmari344 kirjoitti:Tämähän on Wellbrook map! Itse käytän todella paljon Wellbrookkia. Sielä voi viljellä pottua ja sokerijuurikastakin. Ja siellä on 3 farmia, mutta silti ei lagaa yhtään! Kannattaa mennä Foorumi -> LS-11 Modit -> Kartat -> Wellbrook map. Suosittelen lataamaan.taistelu jaska kirjoitti:Mikähän mahtaa olla mappi?
Ei oo, muutama jokunen monttu voi olla tien REUNASSA.matias kirjoitti:Onko teissä ojia?Farmari344 kirjoitti:Tämähän on Wellbrook map! Itse käytän todella paljon Wellbrookkia. Sielä voi viljellä pottua ja sokerijuurikastakin. Ja siellä on 3 farmia, mutta silti ei lagaa yhtään! Kannattaa mennä Foorumi -> LS-11 Modit -> Kartat -> Wellbrook map. Suosittelen lataamaan.taistelu jaska kirjoitti:Mikähän mahtaa olla mappi?
Farmari344 kirjoitti:Joo piikit ja alas ja sit oliko "o" vai "x" näppäin nii irtoo.
Peluri2011 kirjoitti:Ne piikit pittää laskee NUMBAD 6,7,8 ja 9. Ku neo alhaal, sitte painat O, nii paalit irtoo...
Kyntö aurat kääntyy b napista!!case5150 kirjoitti:Peluri2011 kirjoitti:Ne piikit pittää laskee NUMBAD 6,7,8 ja 9. Ku neo alhaal, sitte painat O, nii paalit irtoo...
ok kiitokisia
Onko kellään niihin piäniin pyöräpaaleihin tarkoitettua keräyskärry ehotuksia kun ite en oo oikeen löytäny.??? p,s tarttooko niissä säle siipi auroossa niitä entterin viäres olevia numero näppäämiä?kun ei käänny mistään??!!!
lasu212 kirjoitti:Kyntö aurat kääntyy b napista!!case5150 kirjoitti:Peluri2011 kirjoitti:Ne piikit pittää laskee NUMBAD 6,7,8 ja 9. Ku neo alhaal, sitte painat O, nii paalit irtoo...
ok kiitokisia
Onko kellään niihin piäniin pyöräpaaleihin tarkoitettua keräyskärry ehotuksia kun ite en oo oikeen löytäny.??? p,s tarttooko niissä säle siipi auroossa niitä entterin viäres olevia numero näppäämiä?kun ei käänny mistään??!!!