Hydrolle varoituksen sana...Tepa00 kirjoitti:Bannia tollasille... Ei ikinä tuu jakoon jos vielä joku kysyy "Koska jakoon?" Mutta näin on mahdollista kysyä: "Koska mahdollisesti olisi valmis?" tai "Tulisiko päivitystä?".
Äskösestä aiheesta EI keskustella enää IKINÄ? Olisko mitään? Älkää enää oikeesti hokeko tuota, se EI OLE MUKAVAA!Farmari344 kirjoitti:Asia on juuri niin. Nyt varmaan aiheesta jatketaan?
Täysin samat sanat!RainBow_ kirjoitti:Hmm... Miten ois mapisa tekstuurien vaihto? Nuo alkuperäset näyttää vaan niin kammottavilta...
Btw,komea allekirjoitus.
Miten olisi että lukisitte aiempia posteja?RainBow_ kirjoitti:Hmm... Miten ois mapisa tekstuurien vaihto? Nuo alkuperäset näyttää vaan niin kammottavilta...
Btw,komea allekirjoitus.
Suurin osa männyistä on kovia, jotkin semmoset ei ole, koska ne on liian matalalla ja niiden oksiin törmää.valtra man kirjoitti:Jee,mä löysin "puun kaatokoneen" jossa tulee mukana "puun kaato modi".
Ja onks siin kovia puita? Ku halluusin kokeilla sitä kaatokonetta!
Mistä löysit,linkki yv:llä kiitos.valtra man kirjoitti:Jee,mä löysin "puun kaatokoneen" jossa tulee mukana "puun kaato modi".
Koneita mm. Kärryt Junkkari 120, lietekärryt Haukka 69, niittokone Pottinger Novacat 265H, puimuri Fahr M600S, käärijä NHK1600, Pyöröpaalain RP220 Profi.farmari66 kirjoitti:Mitä muita koneita sieltä löytyy?
Saisinko minäkin?niko(fin) kirjoitti:Mistä löysit,linkki yv:llä kiitos.valtra man kirjoitti:Jee,mä löysin "puun kaatokoneen" jossa tulee mukana "puun kaato modi".