Kuvat viimekesästä, oik. peili otettu pois.
Kyllä itseni mielestä tiedän paljo enemmän, kun joku muu. Mutta mun Samurai voittaa serkun oman, vaikka serkulla 32 takaratas. Kun vauhtia on 80, niin mun Samurai menee vähä lujempaa. On se kyllä totta et, jos haluaa kiihtyvän kovaa niin iso takaratas ja pieni eturatas. Mutta Samurai ei jaksa enää sitte vääntää, jos laittaa liian pienen takarattaan.meikäpoeka kirjoitti:Etpä näköjää tiiä mittää.. Tuommosilla hammasrattailla se kulkee eikä kiihy. Oli pakko sanuasamurai kuski kirjoitti:Itellä on 38 piikkinen, kun muistelen. Hyvin jaksaa mun oma, serkku tais laittaa 28 tai 32 en oo varma. Se kihtyy, mutta ei kovin lujaa kulje.
Kiitoksia, mutta voin kertoo että on rahaaki menny...samurai kuski kirjoitti:Komia Pevukka!
Vaa eikös samuraissa oo vääntöö vaikka muille jakaa, ku itellä jaksaa vetää vakiota vähä raskaammilla väleillä tyhjäkäynnillä ja isoimmalla vaihteella loivaan ylämäkeen...samurai kuski kirjoitti:Kyllä itseni mielestä tiedän paljo enemmän, kun joku muu. Mutta mun Samurai voittaa serkun oman, vaikka serkulla 32 takaratas. Kun vauhtia on 80, niin mun Samurai menee vähä lujempaa. On se kyllä totta et, jos haluaa kiihtyvän kovaa niin iso takaratas ja pieni eturatas. Mutta Samurai ei jaksa enää sitte vääntää, jos laittaa liian pienen takarattaan.meikäpoeka kirjoitti:Etpä näköjää tiiä mittää.. Tuommosilla hammasrattailla se kulkee eikä kiihy. Oli pakko sanuasamurai kuski kirjoitti:Itellä on 38 piikkinen, kun muistelen. Hyvin jaksaa mun oma, serkku tais laittaa 28 tai 32 en oo varma. Se kihtyy, mutta ei kovin lujaa kulje.
Enpä näe minäkään.samurai kuski kirjoitti:En näe kyllä vieläkää, näkeekö joku muu?