sininen varmaan löytyy ls-uk:sta, mutta ivecon saa yhdistelmät osiosta tältä foorumilta..marko.nousiainen kirjoitti:Valtra6550 kirjoitti:Vähän lissää testikuvia...
Mistä löysit tollasen kuormurin?

Olis tarkotus tulla Vädestad tuosta kylvökoneesta
  Olis tarkotus tulla Vädestad tuosta kylvökoneesta   
   Vaikka ite aina valitanki kun mun modeja muokataan niin aattelen aina että laitatte ne jakoon
  Vaikka ite aina valitanki kun mun modeja muokataan niin aattelen aina että laitatte ne jakoon   Mutta kai mä tästä lähtien annan mun modeja muokata Huom. Omaan käyttöön
  Mutta kai mä tästä lähtien annan mun modeja muokata Huom. Omaan käyttöön

itellä oli mielessä toi, että laittas renkaita tolleen, mutta en osannu ja sit ku sain vähä vihiä niin en oo jaksanu..Valtra S370 kirjoitti:Vähän tosta tulisi hyvä vädestad koska tossa on saman laiset jyräpyörät kun oikeessa, KANNATAN, että tekisit tosta Vädestad skinin.
Ja junkkarikin olis hyvä!

Voi harmi, no sit ku joku tekee sen junkkarin niin kahtotaan sitte.Muskeli_ kirjoitti:itellä oli mielessä toi, että laittas renkaita tolleen, mutta en osannu ja sit ku sain vähä vihiä niin en oo jaksanu..Valtra S370 kirjoitti:Vähän tosta tulisi hyvä vädestad koska tossa on saman laiset jyräpyörät kun oikeessa, KANNATAN, että tekisit tosta Vädestad skinin.

tai toisin sanoen: kemomnitta
 tai toisin sanoen: kemomnitta  (kommenttia)
  (kommenttia)Tätä kuormuria tarkoitin.Muskeli_ kirjoitti:sininen varmaan löytyy ls-uk:sta, mutta ivecon saa yhdistelmät osiosta tältä foorumilta..marko.nousiainen kirjoitti:Valtra6550 kirjoitti:Vähän lissää testikuvia...
Mistä löysit tollasen kuormurin?

Voin opettaa joskusMuskeli_ kirjoitti:itellä oli mielessä toi, että laittas renkaita tolleen, mutta en osannu ja sit ku sain vähä vihiä niin en oo jaksanu..Valtra S370 kirjoitti:Vähän tosta tulisi hyvä vädestad koska tossa on saman laiset jyräpyörät kun oikeessa, KANNATAN, että tekisit tosta Vädestad skinin.
 Ja tässä ei oo niitä etu "jyrä pyöriä" vaan teen tähän erillisen pakcerin joka tulee nostolaitteisiin ja siihen tämä kylvö kones
  Ja tässä ei oo niitä etu "jyrä pyöriä" vaan teen tähän erillisen pakcerin joka tulee nostolaitteisiin ja siihen tämä kylvö kones   

Kuvahaussa tulee saman laisia..Traktori_Mies kirjoitti:En osaisiJa kelpaako Vädestad Rapid 5000 vai mikä nimkeksi