Ratti -DFGT
Hinta -90e
Kauppa -Keskinen.
Kauanko ollut sinulla? -1,5 vuotta.
Luitko varmasti kommentinlaitto-ohjeet?valtramies kirjoitti:Logitech g25 itellä,tosi hyvä ratti,ei oo ollu isoja ongelmia.
Nytten ymmärtäny?Valtra_S352 kirjoitti:Ps. Jeppe, saako polkimet toimimaan siten, että toisesta eteen ja toisesta taakse?
No kysyn sitten niin, että miten polkimet toimii?Jeppe kirjoitti: Nytten ymmärtäny?
Juu, menee niinku oikeestikki, jarru/pakki vasurilla, kaasu oikeella.Valtra_S352 kirjoitti:No kysyn sitten niin, että miten polkimet toimii?Jeppe kirjoitti: Nytten ymmärtäny?
Meneekö oikeanpuoleisesta polkimesta eteempäin? Ja sitten vasemmasta pakittaa? (Pelissä LS11) Ja saako asetuksista laitettua siten sen toimimaan?
Ja miten itse käytät niitä?
Ku itellä on jotkut romut Microsoftit, joista ei saa vaihettua sitä poljinsysteemiä.
(Eli menee oikeanpuoleisesta polkimesta eteen ja taakse.)
Joko ymmärsit...?
Joo, sitte ne on hyvät.. Toisinku mun, tarttis varmaan hommata uudet.Jeppe kirjoitti:
Juu, menee niinku oikeestikki, jarru/pakki vasurilla, kaasu oikeella.
Ostin ite tän ja nyt on ongelma, et millai saan to ohjausvastuksen pois?Jeppe kirjoitti:Tällänenki.Eli kerro mikä ratti sinulla on, laita kuva, paljonko maksoi, mistä ostit, ja kauanko se on ollut sinulla.
Ratti -DFGT
Hinta -90e
Kauppa -Keskinen.
Kauanko ollut sinulla? -1,5 vuotta.
Juu, mut nyt ku säätelin niitä ja latasin --> poistin jo sen logitech ohjelman, koska sääsin niitä ja nyt se menee taas sillee typeräsi, et oikeesta polimesta menee eteen ja taakse.Ropsutv kirjoitti:Sul pitää olla Logitechin ohjelma jolla saat sääjettyy ratin asetuksia,tai meet ohjauspaneeli->Laitteisto Ja Äänet->Laitteet Ja Tulostimet->Sitte se oikeella klikillä siitä sen päältä ja siel pitäs lukee et peliohjainasetukset meet sinne ja sitte Ominausuudet.Sitte sieltä säätelet mieluiseks.Sori epäselvä selitys.
Ohjaus on hyvä, mut nyt ei toiminu lainkaan polkimet..?Ropsutv kirjoitti:Laitappa tollaset asetukset ja koita toimiiko.
FS11.Ropsutv kirjoitti:Mis pelis testasit?
Mulla on siel joku logitech gaming software 5.10, ei toimi sillee et polkimet saa erillisiks.Jeppe kirjoitti:Lataa se profiler.
Mulla on ihan sama ratti+polokimet ja kauppaki oli sama mut hinta vaan 120efiat kirjoitti:Ratti-Logitech Driving Force GT
Hinta-90e
Kauppa-Gigantti
Kauanko ollut sinulla-tuli joskus jouluna