Eli mitä mieltä ootte KOULUN ALKAMISESTA

itte meinaan et on ihan pskaa ku koulu alkaa, loma meni aivan liian NOPEESTI!

Voitte pistää johonki muualle kautta poistaa jos on huono tai yms.
Kuten näkemää kavereita jne. :)Jeppe kirjoitti:Kyllähän se mukavaa olis jos olis lomaa vielä, meni turhan nopeesti loma. ;( Joo mutta kyllähän tavallaan mukavaa on päästä takas kouluun.
Minähi meinaan motokuskiks meen haapajärven ammattiopistoo mettäkone puolelle YhteistyöMotokuski kirjoitti:No kyllähän tuo väjhän harmittaa kun pitäs kouluun lähteä, kun kolme kuukautta on jo tullu oltua tuolta pois. Mut eipä oo enään ku vajaa pari vuotta niin on mettäkonekuskin paperit kourassa. Koulussaki on nyt talvella aika paljon motolla ajoa niin menee se talvi suht nopeesti mut syksy täs on just se tylsin aika.
Samat suunnitelmat jämsään mä meen. Onkos joku foorumilainen nyt sielä tai suunitelmissa tulla?Temekkki kirjoitti:No ei oo yhtää kivaa meni nii nopeesti tää kesäloma muistan ku alko kesäloma nii valametilla olin äestämässä peltoja voi sitä aikaa oispa nyt vasta kesäloman alkuaOnneks ei tarvi ku enää 2v tota peruskouluu ja sitte siiryttää ammattiopistoo mehtäkone kuskiks!! Kippis
Minä sain peruskoulun käytyä tuolla ristijärven betonihelvetissäTemekkki kirjoitti:Minähi meinaan motokuskiks meen haapajärven ammattiopistoo mettäkone puolelle YhteistyöMotokuski kirjoitti:No kyllähän tuo väjhän harmittaa kun pitäs kouluun lähteä, kun kolme kuukautta on jo tullu oltua tuolta pois. Mut eipä oo enään ku vajaa pari vuotta niin on mettäkonekuskin paperit kourassa. Koulussaki on nyt talvella aika paljon motolla ajoa niin menee se talvi suht nopeesti mut syksy täs on just se tylsin aika.