Valtra6550 kirjoitti:Nii se johtuu kyl ihan sun koneen tehoist...
Ei kyllä johdu mulla menee joskus valkoseks ku laittaa esim takavalot päälle ja alkaa lagaa
Se johtuu traktorista
Ja mulla on NvidiaGeforce 9500 GT 512MB , joten ei luulis koneesta johtuvan
Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Muskeli_ kirjoitti:kyllä minullakin menee välillä maa valkoiseksi, vaikka hyvä kone onkin..
Ei se voi johtua muusta kun jos on tietynlainen rattori...tai jos laittaa kaikki/normi valot ja on joku peräkone peräs ni sit saattaa muuttua valkoseks....mulla ei mene valkoseks...
Finland team of LS09 2009 ® Valvoja Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
Muskeli_ kirjoitti:kyllä minullakin menee välillä maa valkoiseksi, vaikka hyvä kone onkin..
Ei se voi johtua muusta kun jos on tietynlainen rattori...tai jos laittaa kaikki/normi valot ja on joku peräkone peräs ni sit saattaa muuttua valkoseks....mulla ei mene valkoseks...
otappa vaikka se 10000 lemkeni ja valtra ja laita kaikki valot (f,6,l) ja mene vaikka pelissä illalla siihen farmin viereen tien luo värkkään?
No miks vit**** ny kaikki valot pitäs olla päällä? sehän on ihan selvä että sillon menee valkoseks ja alkaa lagittaan ja se ei todellakaan johdu mapista!!!
Finland team of LS09 2009 ® Valvoja Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
Valtra6550 kirjoitti:No miks vit**** ny kaikki valot pitäs olla päällä? sehän on ihan selvä että sillon menee valkoseks ja alkaa lagittaan ja se ei todellakaan johdu mapista!!!
ei kaikissa ole mennyt valkoseks.. ja pitäähän sitä yöllä nähä töitä tehä..
Joo joo mutta kyllä se mulla vielä menee että on taka ja normi etuvalot....mutta jos on vielä noitten lisäks pitkät nii sitte täytyy laittaa ainaki takavalot poijes...