http://fi.wikipedia.org/wiki/Counter-Strike
Siinä on kuvii. (Kuvissa lowpoly ukot)

Laittakaa steam akkoja tänne, jos pelaatte, mun on: jammuseta322
Sori ot: Itellä tullu pian tota sourcee hakattuu tuhat tuntia =D. Tarkalleen 965h =Dmns97 kirjoitti:Juu onhan tuota tullut tahkottua 456h
Steam akon nimi on puutarhuri20
Juup3lt0n3n kirjoitti:Sori ot: Itellä tullu pian tota sourcee hakattuu tuhat tuntia =D. Tarkalleen 965h =Dmns97 kirjoitti:Juu onhan tuota tullut tahkottua 456h
Steam akon nimi on puutarhuri20
Jep on sitä kyllä tullu pelattuu kun nyt miettii ! On mullaki noita jotain pelejä steamis joita oon pelaillu 50h kunnes into lopahtanu!mns97 kirjoitti:Juup3lt0n3n kirjoitti:Sori ot: Itellä tullu pian tota sourcee hakattuu tuhat tuntia =D. Tarkalleen 965h =Dmns97 kirjoitti:Juu onhan tuota tullut tahkottua 456h
Steam akon nimi on puutarhuri20MUt onhan mul viel tuo day of defeat jota on sit tahkotta kans 521h
![]()
Onhan tuo välillä ku on miettinyt nii mennyt elämästä noin paljon pelaamiseen mitä nyt on pelannutkaan, kun olisi voinut tehdä jotakin järkevämpääkin
Ei oo mut, kaverilla/serkuilla oon pelannu hiuka!City^ kirjoitti:Mun kaveri on pelannu CSS yli tuhat tuntii kans.
Mä oon pelannu tota cs vast jotai 20h.
Peltone, onks sul gmod
Kuten Ylemmistä Viesteistä näetvaltramies kirjoitti:Pelaako kukaan counter strike sourcea?
No mikä se sit on :DDCity^ kirjoitti:No mä pelasin semmosta roleplay modii.
HElvetin hyvä!
Aa okCity^ kirjoitti:Pitää ostaa steamista, harmi ku vanhemmat ei suostu ostaa luottokortil mitää netist..
E: Ja tarvii CSS toimiakseen.
Semmonen Super suosittu modi Joka käyttää 100% hyödykseen Halflifen pelimoottoriamns97 kirjoitti:Voiskos joku selventää mikä toi Gmod on ku kaikki puhuu siit mut mitä sillä niinku tehää ?
Jaa ei oo suosittuCity^ kirjoitti:Pitää olla oikee, eikä mikää laiton paska.
E: Eikä oo mikää supersuosittu.
Mulla sama homma:( onne kerran tf2 ostanu vaa senki iskä osti ilman aidin lupaa äiti huusi sen jäläkee.City^ kirjoitti: harmi ku vanhemmat ei suostu ostaa luottokortil mitää netist..![]()