Jos haluaa käyttää osia tästä, niin kysykää lupa.
Modell - Texture:Motokuski
Script: Zippo
Chains: JiiiKoo
Big thanks to Timant
Valmet 840 lataus
Kouran saapi tämän paketin mukana.

Ja tässä siis heiluva koura?? Täytyypi testata kun kerkiää
  Ja tässä siis heiluva koura?? Täytyypi testata kun kerkiää 

On heiluva jos lataa tuosta alotusviestin linkistä kouran.farmari97 kirjoitti:Lataukseen meniJa tässä siis heiluva koura?? Täytyypi testata kun kerkiää
 Oon ladannu kolmesti ja korvannu tiedostot aina,eikä vaan taho tulla.
 Oon ladannu kolmesti ja korvannu tiedostot aina,eikä vaan taho tulla.  Eikä näy edes siellä : options ->mods kansiossakaan.Toimiiko muilla oikein? Kokeilen ladata vielä kerran.
 Eikä näy edes siellä : options ->mods kansiossakaan.Toimiiko muilla oikein? Kokeilen ladata vielä kerran.Valmetti vai koura ei tule mods-kansioon?jartza kirjoitti:Latasin,purin modit kansioon,siirsin pakatun jutun myös modit kansioon eikä kumminkaan ilmesty kauppaan.Oon ladannu kolmesti ja korvannu tiedostot aina,eikä vaan taho tulla.
Eikä näy edes siellä : options ->mods kansiossakaan.Toimiiko muilla oikein? Kokeilen ladata vielä kerran.
valametti,korjasin ekaan viestiinkinMotokuski kirjoitti:Valmetti vai koura ei tule mods-kansioon?jartza kirjoitti:Latasin,purin modit kansioon,siirsin pakatun jutun myös modit kansioon eikä kumminkaan ilmesty kauppaan.Oon ladannu kolmesti ja korvannu tiedostot aina,eikä vaan taho tulla.
Eikä näy edes siellä : options ->mods kansiossakaan.Toimiiko muilla oikein? Kokeilen ladata vielä kerran.

Hyvä ku ees pää pysyy kasassa
 Hyvä ku ees pää pysyy kasassa  

No, laitan kohta uuden linkin.
 No, laitan kohta uuden linkin.

Jep, täytyy yrittää niitä jossakin vaiheessa vääntää paikalleen...ValtraN111 kirjoitti:Juu, todella komia, mitä tosa giantsisa kattelin. Jos jotaki parannusehdotuksia, niin lasit olis aika jees.

Eipä kestä.jartza kirjoitti:Nyt toimii moitteetta.Kiitos hienosta modista.

Hieno on, mutta hieman horkassa tuo kone paikalla ollessaan ja starttinappikin sais olla. Muuta en tähän hätään keksi.
  Hieno on, mutta hieman horkassa tuo kone paikalla ollessaan ja starttinappikin sais olla. Muuta en tähän hätään keksi.Koura toimii PgUp ja PgDown napeista.Pazorgh kirjoitti:Etenemiskyky tuossa on ainakin ihan kohillaanHieno on, mutta hieman horkassa tuo kone paikalla ollessaan ja starttinappikin sais olla. Muuta en tähän hätään keksi.
Mistä napista koura auki/kiinni? Kävin näppiksen läpi muttei reagoinut mihinkään näppylään.

Muuta kouran xml tiedostosta (Wald_Kranzange.xml) minRot kohtaa.jartza kirjoitti:Mitenköhän tota kouraa sais muokattua niin et menis niin paljon kiinni kuin pystyy?
Jää oikeestaan puoliksi auki.