Nii et voit käydä vähä paukuttaas niitä?Admin kirjoitti:Kävin hammaslääkärissä ja nyt särkee hammasta. :s
Odotan innolla uusia hammaslääkäreitä kun kyseinen jäi tänään eläkkeelle.

Nii et voit käydä vähä paukuttaas niitä?Admin kirjoitti:Kävin hammaslääkärissä ja nyt särkee hammasta. :s
City^ kirjoitti:Nii et voit käydä vähä paukuttaas niitä?Admin kirjoitti:Kävin hammaslääkärissä ja nyt särkee hammasta. :s
Uskokoon uskovaiset tms. maailmanloppuun, mää mieluummin grillaan sillon seuraavana päivänä.sakke333 kirjoitti:Mailmanloppu.
Ei täs mun mielest kukaa oo puhunu, et se tulis lähipäivinä..JiiiKoo kirjoitti:Uskot tämän päiväseen maaliman loppuun vai joskus koittavaan niinku 1000 0000 vuojen päästä?
Aika rauhallista täällä päin vielä ollu. Mut vituttas jos se nyt koittas ku luvin jostain iltasanomien sivuilta et zompit hyökkää ku loppu tulee.
Kaikki nyt sen tajuaa että nää ''maailmanloput'' on vaan hihhuleiten/raamatun plärääjien touhua....Johndeeremiesv3 kirjoitti:Eipä oo näkyny maailman loppua
Mä enCity^ kirjoitti:Hitto mä vihaan tota hymiöö.
Partneristako? Nostit vissiin liikaa kierroksia?Jupe kirjoitti:Toissapäivänä meni ruohonleikkurista tuunattusta raktorista kiertokanki poikki kun viritin liikaa.