ee mittääTimzze kirjoitti:thx !!!4ntti93 kirjoitti:mulla näkyy mustana. koura kääntyy kai numpadin 2 ja 0Timzze kirjoitti:miten tuo koura kääntyy ??ja näkyykö teillä sisä kuvakulma mustana ??

ee mittääTimzze kirjoitti:thx !!!4ntti93 kirjoitti:mulla näkyy mustana. koura kääntyy kai numpadin 2 ja 0Timzze kirjoitti:miten tuo koura kääntyy ??ja näkyykö teillä sisä kuvakulma mustana ??
Löytyy myös LS-UK:staMotokuski kirjoitti:Hirekistä löytyy kanssa. Tekijöinä tosin tais lukea MB_Trac ja T_M? Eikö tuo oo kuitenkin osittain myös volvo/valtran tekemä?
Täällä olisi se V5Simulation kirjoitti:En oo löytäny mistään sitä uusinta kaivuria, oliko se se v5 vai v7, voisiko joku laittaa linkkiä?
niin ja sillon jos se nosturi on siin kärris ni se kärry ois ajettavajessep. kirjoitti:Jos joku voisi tehdä, niin olisin todella kiitollinen hänelle!Valtra6550 kirjoitti:Kyllähän se periaatteessa on mahdollista tehdä siihen opelmanin värkin päälle...
just olin tulosa sanoon samaa..
Sinne vaan sivulle jostaki chattilootasta vähä palautetta!volvo/valtra kirjoitti:voi Per***emenny tekemään tollasen ruman landinin tosta valtrasta