Pistin nyt tännekki tämän version, jolla saa nostettua kaikkee!

Edit: vaihdoin latauslinkin
K-farmis!valtra6250 kirjoitti:Missä mapis on pottua??
Pottua on jo valmiina, mutta jos itse haluaa kylvää, niin hommaa se fliegl:in kärry millä voi täyttää kylvökoneita ja sit sellanen kylvökone jolla voi kylvää perunaa..plowmen kirjoitti:Miten sen saa sinne et saa kylvettyä? siis potun
Minulla se nostaa juurikasta, muttei pottua tai porkkanaa..plowmen kirjoitti:TOI HOLMER EI NOSTA MITÄÄN MULLA!
mods kansioon vaan kai?Valtra6550 kirjoitti:Mää en oo kyllä vieläkään tajunnut miten tuo moodi asennetaan... O_o
Ei se kyllä ihan noin mene..4ntti93 kirjoitti:mods kansioon vaan kai?Valtra6550 kirjoitti:Mää en oo kyllä vieläkään tajunnut miten tuo moodi asennetaan... O_o
mulla toimii noin. vai tarkotat jotain muuta kuin tuota holmeria?Valtra6550 kirjoitti:Ei se kyllä ihan noin mene..4ntti93 kirjoitti:mods kansioon vaan kai?Valtra6550 kirjoitti:Mää en oo kyllä vieläkään tajunnut miten tuo moodi asennetaan... O_o
Se täytyy purkaa.4ntti93 kirjoitti:mods kansioon vaan kai?Valtra6550 kirjoitti:Mää en oo kyllä vieläkään tajunnut miten tuo moodi asennetaan... O_o