Mä aijjon mennä sinne seppälään sit ku pääsen peruskoulusta

suunnittelevat uuden traktorin ostoa paraikaa. toivottavasti N saatasmeikäpoeka kirjoitti:Aha. Tiedän paikan![]()
Mä aijjon mennä sinne seppälään sit ku pääsen peruskoulusta
Juu.. Hyvä kun tullee uusia koneita sinneJHP kirjoitti:suunnittelevat uuden traktorin ostoa paraikaa. toivottavasti N saatasmeikäpoeka kirjoitti:Aha. Tiedän paikan![]()
Mä aijjon mennä sinne seppälään sit ku pääsen peruskoulustataikka kuten muhoksen koulussa T170
No on melekosia moloja ku hajottivat joustikinJHP kirjoitti:joo maalaismarkkinat on joka vuosi(kai?) ja me oltii esittelemäs sitä C120 ainaku kahvitauolta kerettiija minä olin työvaate-esittelyssä mallina kans(haha?!
) se C kävi tässä viime viikolla remontissaki ku apinat onnistui hajottamaan siitä joystikin.
Joko sielä on satanu luntaJHP kirjoitti:kotitila on Muhoksella, mutta oon koulussa kajaanissa tällä hetkellämeikäpoeka kirjoitti:Tutun näkösestä paikasta oot ottanna yhen kuvan![]()
On tullu monesti käytyä tuolla Valtran liikkeellä![]()
Missäspäin asustelet JHP
kyllä meil tuli melkeen 10 senttii lunta viikonloppuna muhoksella sillonku noi kuvat nappasinValtraN111 kirjoitti:Joko sielä on satanu luntaJHP kirjoitti:kotitila on Muhoksella, mutta oon koulussa kajaanissa tällä hetkellämeikäpoeka kirjoitti:Tutun näkösestä paikasta oot ottanna yhen kuvan![]()
On tullu monesti käytyä tuolla Valtran liikkeellä![]()
Missäspäin asustelet JHPvai onko nuo vanhoja kuvia
onko se teijän se iso maatila siinä ristauksessa mistä käännytään ouluun ja päivärinteelle?JHP kirjoitti:kotitila on Muhoksella, mutta oon koulussa kajaanissa tällä hetkellä
Miilloonn nä otat ne kuvat4ntti93 kirjoitti:joojoo, kamera lataukseen kohta..Muskeli_ kirjoitti:ota nyt vaan ne kuvat..
kamera latautuu, huomenna aamulla tulloo kuvatmeikäpoeka kirjoitti:Miilloonn nä otat ne kuvat4ntti93 kirjoitti:joojoo, kamera lataukseen kohta..Muskeli_ kirjoitti:ota nyt vaan ne kuvat..![]()
![]()
meikäpoeka kirjoitti:Miilloonn nä otat ne kuvat![]()
![]()
saunassa käyn ja lataan koneelle kuvatTimzze kirjoitti:taitaa olla ikuisuus projekti toi kuvien otto![]()
heh, ei voi olla noin hauskaaTimzze kirjoitti:jes !
saunan jälkeen, ehdi nyt mitään laitella koneelleValtra6550 kirjoitti:No laita nyt ne jo!