Haluisikko pistää kuvaa jonnekki?Jepex kirjoitti:Jeps, ittekki oon muokannu mopoani niin paljon että toista samanlaista ei tule vastaa.

Haluisikko pistää kuvaa jonnekki?Jepex kirjoitti:Jeps, ittekki oon muokannu mopoani niin paljon että toista samanlaista ei tule vastaa.
2003kekkonen kirjoitti:ööööö... mitä vuosimallii toi on??
Eihän -03 oo ees vielä vanha!kekkonen kirjoitti:ok, aika vahnan ostit kuin paljo tol o ajettu?
Joo näinhän se tapaa olla että sanotaan "kaikki huollot tehty ajallaan ja mopolla ei ole kikkailtu eikä ole raiskattu" niin yleensä se on sillälailla että noi asiat mitä luetellaan niin ei oo tehtyTeemuks kirjoitti:Eihän se välttämättä tarttee olla, voihan siinä huolloissa kusettaa, semmosiakin nähnyt ja kuullut.
Oma PV oli aikanaan ihan loppuun viety, mie nyt sit väsäsin ja värkkäilin sen uusiks
Nää on taas näitä juttuja joita on kavereilta kuullu että on sähkövikoja jokka on taas kuullu sen niiden kaverilta joka ajaa Yamaha DTpertti kirjoitti:Oma mielipiteeni on, et nois derbeis on sähkövikoja ja sit niissä on niin paljo muovia ja muuta turhaa et ne hajoo helposti. Mielummin ostaa jonkun muun ku derbin esim mankin.
Itellä o oikeestaan sama mopo mutta Gilera RCR -04 vuosimallia.Codrington kirjoitti:Käväsin hakee tälläsen, stna 10kilsaa ajoin kotio.. Kädet jäässä![]()
Tää kuva on kaverilta
Joo, mut PV on parempi, ku Manki!pertti kirjoitti:Tiiän aika monta tyyppiä kenellä on ollu/on sähkö vikoja derbis.
Se menee näin:City^ kirjoitti: Joo, mut PV on parempi, ku Manki!
City^ kirjoitti: Joo, mut PV on paskempi, ku Manki!
PV ei kestä mitään kaverillakin on kaks PV:tä ja joka kuukausi pitää tehä koneremontteja ja nyt kummatkin on osina.City^ kirjoitti:Perusteluja?
Ja PV sähköt käryää joka välis sen on joutunu tekkee omat sähköt.City^ kirjoitti:Mun mielest PV on sen takii parempi, ku se on 2 tahti.