Eilen hain kauhalla pöllejä ja vein ne puiden tekopaikalle.

Ja tänää haloin niitä pöllejä.

Ei kai? Eikös tuo ole semmonen, että se joka työntää sen puuklapin, liikkuu kokoajan ees taas?Peluri4 kirjoitti:Täytyykö tossa kokoajan ravata hytissä?
Joo meilläkin ois 604 tehtävä entisöinti remppaa,muuten saako niit malli tarroja esim. 604 ja VALMET siihen sivu pelteihin vai pitääkö maalata ne.Mattimies_ kirjoitti:Joo meijä sirkkelis ainaki on sellanen "anturi" eli ko tiputat pöllin ni se liikkuu.. Mut tosiaan komias kunnos on Vallu. Just ite kattelin tänää meijä fiiuu kui kamala se on.. Tekis mieli kunnostaa sitä ihan kunnolla. Pellit maalaukseen, uus penkki, vlikkujen kuvut, uudet työvalot, jtn muoviosia, klommot suoriksi. haljenneet ikkunat, uutta verhoilua sisälle. Luulen että esim Simulation oksentais ku näkis meijä Fiiun sisältä, se on sellanen rotan syömä..Sen takia Simualtioni, ku niitten 604 on aivan upea.
Joo, fiiu on joskus ennen meijä ostoo ollu paskapumpun pyörittäjänä jossain isolla tilalla. Tänäänki ku lähin linkoo Fiatil ni sivupelti irtos.
Hyi helvetti ku se onki kamala.
mun pitääs ottaa kuva sisältä, ni näkisitte minkälainen traktori voi pahimmillaan olla, ja ukko vaan sanoo: Se on trkatori ei sil voi mitää.
Joko teillä lumen tulo loppu?ValtraN111 kirjoitti:Aurattua on tullut. Nytkin pitäs kohta lähtee tie aukasemaan.
No ei meillä täällä Pohjois-Pohjanmaalla enää sada,tuulee vain.. Aamulla satoi, ja itsekkin olen lähdössä tässä jusiin pihaa aukasemaan.Valmet702s kirjoitti:Joko teillä lumen tulo loppu?ValtraN111 kirjoitti:Aurattua on tullut. Nytkin pitäs kohta lähtee tie aukasemaan.meillä tuloo vielä että en tie kehtaako kukaan ees aurata teitä vielä tänään.