Miulla ois tuo Carina myynnissä.Timzze kirjoitti:Kunnon vunteri autossa!Ois aika makeeta jos itelläki ois peltoauto..
Hehe mä SAAN mummun volkkari golf:fin sittenkun se lakkaa ajamasta.Timzze kirjoitti:Kunnon vunteri autossa!Ois aika makeeta jos itelläki ois peltoauto..
Näyttäs jonkin moine fabia olevan.Aku kirjoitti:Hehe mä SAAN mummun volkkari golf:fin sittenkun se lakkaa ajamasta.Timzze kirjoitti:Kunnon vunteri autossa!Ois aika makeeta jos itelläki ois peltoauto..
Ja mikä on tuossa valtra6550 kuvas oleva skoda(vai miten se ny kirjotetaan) mein äitil on melkeen samallainen.
Tuohan on felicia.Teemes kirjoitti:Näyttäs jonkin moine fabia olevan.Aku kirjoitti:Hehe mä SAAN mummun volkkari golf:fin sittenkun se lakkaa ajamasta.Timzze kirjoitti:Kunnon vunteri autossa!Ois aika makeeta jos itelläki ois peltoauto..
Ja mikä on tuossa valtra6550 kuvas oleva skoda(vai miten se ny kirjotetaan) mein äitil on melkeen samallainen.
Eikös nissanit oo kestäviä autoi ? :STheJussi kirjoitti:Nissani ja Mazdahan tuolta löytyy. Nissani on ollu peltokäytössä kohta 5 vuotta ja kilometrejä tullu sen mukasesti. Mazda ollu vaan tämän kesän.
Pittää ne olla.pertti kirjoitti:Onko kuskilla kuulosuajaimet päässä?
Se varmaan tarkotti että sillä on mondeo 1.8 litran koneella??Tumpe kirjoitti:Mitäs sinä pelkällä mondeon koneella?