Laskettelu
- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
Laskettelu
Elikkäs, laskettelusta puhetta. Saa olla newschoolia tai vaikka puikkaa! Kaikkia mahdollisia laskettelun muotoja, kahdella tai neljällä kantilla! Itse lasken newschoolia, sukset on Line Afterbangit, look PX 12 siteellä. Temppuja ei oikeen mee vielä kunnolla mitään kummosta... Puhetta!

- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: laskettelu
Lasketaanko mäkihyppy laskettelun muotoihin? 

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
-
- Kielet: Kiina, Japani, Arabia, Espanja.
- Multiplayer tunnuksesi?: PippeliTuure
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Timzze kirjoitti:Itse lasken newschoolia, sukset on Line Afterbangit, look PX 12 siteellä. Temppuja ei oikeen mee vielä kunnolla mitään kummosta...
Ite oon laskenu normaalisti varmaan nyt kolmatta vuotta, suksina jotkut headin perinteiset. Nyt kahtena kertana oon boxeista vetäny ku opin ja temppuilemaan en oo vielä kerinny, ku käyn aina yksin laskee nii ei oo kavereita yllyttämässä.
Noi termitkään ei oo vielä kovin tutut.
Esim en teidä mitä toi newschool tarkottaa, mut boxit pressit muut sentäs tunnistan.
No google kertoo...
Noi termitkään ei oo vielä kovin tutut.

No google kertoo...

- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
Siis newschool on semmoista että siinä lasketaan twintip suksilla, hypitään/liutaan ja tehään temppuja ainakin mun käsittääkseni 

Eli varmaan ens talvena sitte Newschoolia. Ois jo kova hinku ostaa twinit, mut ei vanahemmat anna ku entiset on vielä nii hyvät. :S

Itellä on jotkut kohtuu kuntoset headin bleidit, tavallisia bleidejä isommat, ja ihan nuilla perus laskettelusiteillä...
Kova hinku ois vetää reilejä ja bokseja, mutta ku ei tuolla paikassa missä käyn nii oo mahollisuuksia siihen...
Btw, JiiKoo, sie varmaan käyt aina musella, vai?
Kova hinku ois vetää reilejä ja bokseja, mutta ku ei tuolla paikassa missä käyn nii oo mahollisuuksia siihen...
- Killerhangar
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Ite en mitää temppuja harrasta. Matkalasku se nastaa on. Päivässä tullu parhaimmillaa ~150km rinteitä laskettua. Nytkin ensi viikolla tie vie Sveitsii... Lasketten viikon vuodessa, aina Alpeilla 

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
-
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Ei mitää bleidei ja matkalaskuu!
-
- Kunniakäyttäjä
No kyllähän tuota on tullut tehtyä, tänä vuonna en tosin oo kerenny. Sunnuntaina olis tarkotus taas mennä 

Sielläpä siellä.jiitu kirjoitti:Itellä on jotkut kohtuu kuntoset headin bleidit, tavallisia bleidejä isommat, ja ihan nuilla perus laskettelusiteillä...

Hyvät rinteet on ku on hyvä se striitti ja kaikkee. Nytte 4boxii ja reilejä on ainaki 3 kai en ihan muista ja sitte joku c-pressi ja jottain.
Sitte vielä huvikseen joutessani kysäsen, et oiskohan tommoset sukset ja monot hyvät. Löytys ihan nurkilta nii ei tarviis tilata mistää, vaikka ens vuonna voi tulla jo uusiaki malleja.

- Tepa00
- Kielet: Etelä-Pohojanmaa, Suomi, Englanti.
Oon lasketellu jonkin aikaa... Koulusta päin ekaa kertaa tälle talvelle. 
Kaveri on muuten kaksinkertainen piirinmestari
Puikka, Suurpuikka ja Super-G. Tässä viikonloppuna se sai kaksi kultaa ja yhen pronssin.

Kaveri on muuten kaksinkertainen piirinmestari

-
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Osta tommoset http://armadaskis.com/ jiikoo.
Pitää kattoo. Aattelin kyllä et ostan ihan kaupasta, en nyte jaksa ruveta tilailee. TUli mieleen et top-sportissa vois olla hyvii, vaan verkko kauppaa ei oo vielä, nii ei voi käyvä kattelee.

Top-sportissa ei näyttäny olevan kauhhen hyvät valikoimat suksii ku kävin kypärän sieltä hommaamassa...JiiiKoo kirjoitti:Pitää kattoo. Aattelin kyllä et ostan ihan kaupasta, en nyte jaksa ruveta tilailee. TUli mieleen et top-sportissa vois olla hyvii, vaan verkko kauppaa ei oo vielä, nii ei voi käyvä kattelee.
Ja ihan kiva sulla, mulla on jo joensuuhu sen 50 kilsaa...
-
- Kielet: Kiina, Japani, Arabia, Espanja.
- Multiplayer tunnuksesi?: PippeliTuure
http://www.ulkoilukauppa.com/ Tuossa on hyvä kauppa. Ite tilasin linet sieltä.
- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
SamaTimzze kirjoitti:http://www.ulkoilukauppa.com/ Tuossa on hyvä kauppa. Ite tilasin linet sieltä.

- quismax
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: kaikki
- Multiplayer tunnuksesi?: quismax
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Re: Laskettelu
Kerran kun mä olin lakisella niin mä hyppäsin niin korkeelle että kaaduin ja lensin putosin ratti kelkan päälle että maha osui istumis kohan päälle. 

Siistii muute, ku opetelen täsä noista bokseista laskemaan, nii eilen musella olin, nii nytte rupee jo alastuloon pääsee. Alkaa vauhti ole kohillaan. Nii siistiltä tuntuu, ku otin himo kovat vauhit ja lensin alastulon puoleen väliin nii aika pitkä ilma lento.
Seuraavaks temppuilee, ku meen perjantaina kaverin kanssa.

- ValuXi
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti, Kiina, Japani, Saksa, Venäjä, Puola, Tsekki, Ranska, Hollanti, Norja, Persia, Portugali, Arabia, Romania, Ukraina, Espanja, Italia
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 604[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Yks kaveri hyppäs boksista kun oltiin koulun kans niin eka hyppy
mono p*skana. 
Itse en ole vielä mennyt boksista.(En uskalla.)

Itse en ole vielä mennyt boksista.(En uskalla.)

NO mun eka hyppy oli viime talvena, ku laskin ihan liian hiljaa. Sitte seuravalla kerralla liian kovaa ja lensin jonnekki taivaseen, eikä ollu yhtään älyä mitä mitäs tehä ja semmonen jysähys, et siihen se jäi vähäks aikaa.HAjois mullaki vaikka mono, tai sukset nii sais kunnon.
vehkeet.
vehkeet.

-
- Kunniakäyttäjä