Tepa00 kirjoitti:Ei ole sun kylttiOtin oikeesta kuvan ja tein sitten itte kun sun omassa oli mittasuhteet ihan väärät kun oli toinen puoli paksumpi
Ei ole nyt tämä oikein innostanut kun ei ole ketään "hengittämässä niskaan" kokoaikaa ja kylselemässä päivityksiä
Juuri niin...jasse12 kirjoitti:Körohm,ai niinkuin kota-mäki mapissa?Tepa00 kirjoitti:Ei ole sun kylttiOtin oikeesta kuvan ja tein sitten itte kun sun omassa oli mittasuhteet ihan väärät kun oli toinen puoli paksumpi
Ei ole nyt tämä oikein innostanut kun ei ole ketään "hengittämässä niskaan" kokoaikaa ja kylselemässä päivityksiä
Ilo oli minun puolellaTepa00 kirjoitti:Juuri niin...jasse12 kirjoitti:Körohm,ai niinkuin kota-mäki mapissa?Tepa00 kirjoitti:Ei ole sun kylttiOtin oikeesta kuvan ja tein sitten itte kun sun omassa oli mittasuhteet ihan väärät kun oli toinen puoli paksumpi
Kiitos sun niin se valmistu vauhdilla
Niinno, on tässä yksi joka "hönkii niskaan" mutta se ei kirjoittele tänne voorumille mitäänJerZuuh34 kirjoitti: No sitte läähätystä kehiin!Päivitystä kaepais ko noi kuvat onollu tos jo aika kauan eikä jaksa niitä kattella.
Itte jäljennetty Googlen kuvasta Blenderillä. Ja tottakai se on tarkkaa kun serkku asuu tualla niin on siellä tullu käytyävaltra T202 kirjoitti:E:Tepa mistä toi tie on??
Mä tarkootin nuota objekteja.Tepa00 kirjoitti:Itte jäljennetty Googlen kuvasta Blenderillä. Ja tottakai se on tarkkaa kun serkku asuu tualla niin on siellä tullu käytyävaltra T202 kirjoitti:E:Tepa mistä toi tie on??
Jaa mitä? Teistä sä kyllä puhuit ja mä vastasinvaltra T202 kirjoitti:Mä tarkootin nuota objekteja.Tepa00 kirjoitti:Itte jäljennetty Googlen kuvasta Blenderillä. Ja tottakai se on tarkkaa kun serkku asuu tualla niin on siellä tullu käytyävaltra T202 kirjoitti:E:Tepa mistä toi tie on??