Allekirjoitus.
Re: Allekirjoitus.
Vaikka Paint.NET tillä. Avaat sen kuvan, sit Image -> Resize (tms.) ja sit vaa laitat siihen sen haluamas. Niin ja ota ruksi pois siitä "Maintain aspect ratio" kohasta.
- Sharkoon
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: hemuli90
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Kiitos mutta miten giantsis saa tasasie teitä jos ne o hirveen möykkysii ku ensaa tasaseksi sillä milla koronetaa maata tai matalennetaa?
Jaa
- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Sitä ruksia ei kannata ottaa pois, ellei halua venyttyneitä kuvia. Kannattaa mielummin resizellä ensin tiettyyn kokoon ja loppu Canvas Sizellä jos tarvii hienosäätää.Wiuwe kirjoitti:Vaikka Paint.NET tillä. Avaat sen kuvan, sit Image -> Resize (tms.) ja sit vaa laitat siihen sen haluamas. Niin ja ota ruksi pois siitä "Maintain aspect ratio" kohasta.
Mut sit ei pysty esim. laittamaan kokoon 128x128, mulla ainaki lykkäs johonki muuhun lukuun, esim. 128x142 tms.
- Tepa00
- Kielet: Etelä-Pohojanmaa, Suomi, Englanti.
No yleensä, koska se pienennettävä kuva ei silloin ollut neliö...Wiuwe kirjoitti:Mut sit ei pysty esim. laittamaan kokoon 128x128, mulla ainaki lykkäs johonki muuhun lukuun, esim. 128x142 tms.

- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
Jos kyse oli tekstuurikuvan koosta, niin tuossa tilanteessa olisit voinut Image Sizellä laittaa tuohon 128x142 ja sen jälkeen valinnut Canvas sizen ja laittanut 128x256Wiuwe kirjoitti:Mut sit ei pysty esim. laittamaan kokoon 128x128, mulla ainaki lykkäs johonki muuhun lukuun, esim. 128x142 tms.

Tosin olen huomannut, että noi tekstuurikuvat saattaa toimia vaikka vain joko korkeus tai leveys on oikein, en nyt varmaksi kuitenkaan sano.