German Truck Simulator
- _Asd
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
- Viesti:
Re: German Truck Simulator
Haavisto: Mitä tarkotit tolla??
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
-
- Kunniakäyttäjä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Haavisto
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
No sitä että city ehti ensin 

Muista lapsen mieli vaikka ruumis kuihtuis pois. -Ellinoora
- _Asd
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
- Viesti:
Aaa... JooHaavisto kirjoitti:no sitä että city ehti ensin

"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
Minä en osaa täs ees vaihtaa rekkaa tulee vaan alussa semmonen ruma harmaa mese eikä auto kauppaakaan missään näy 

- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Siis alussa sun pitää työskennellä muilla firmoilla kunnes saat kokemusta ja rahaa perustaa oman firman ja valita auton. Itellä ei tarvinnu ku pari pätkää ajella ni tuli sähköpostiin jo työehdotus paremmalla autolla ja palkalla.
On viestii kyl tullu mutku en osaa kattoo niitä 
Ps: Ja semmosta viel et mites ku yritin saaha rattii toimii nii polkimet ei ota mitenkään missään ku yrittää ottaa ratin käyttöön ja peliin ku menin nii mikään muu ei toimi paitsi et pyörät kääntyy vasemmalle ku kääntää rattii vasuuriin. Oikeelle ei tapahu mitään. En sitte tiiä ku mulla on drving force GT ps3 ratti et saaks sitä ees kunnolla toimii tässä. LS:ssässä toimii kyllä hyvin

Ps: Ja semmosta viel et mites ku yritin saaha rattii toimii nii polkimet ei ota mitenkään missään ku yrittää ottaa ratin käyttöön ja peliin ku menin nii mikään muu ei toimi paitsi et pyörät kääntyy vasemmalle ku kääntää rattii vasuuriin. Oikeelle ei tapahu mitään. En sitte tiiä ku mulla on drving force GT ps3 ratti et saaks sitä ees kunnolla toimii tässä. LS:ssässä toimii kyllä hyvin

- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Mullaki on tuo sama ratti ni kulkee sulla ls09:ssä kaikki konee täysillä kun mulla ei.jiiikoo kirjoitti:On viestii kyl tullu mutku en osaa kattoo niitä
Ps: Ja semmosta viel et mites ku yritin saaha rattii toimii nii polkimet ei ota mitenkään missään ku yrittää ottaa ratin käyttöön ja peliin ku menin nii mikään muu ei toimi paitsi et pyörät kääntyy vasemmalle ku kääntää rattii vasuuriin. Oikeelle ei tapahu mitään. En sitte tiiä ku mulla on drving force GT ps3 ratti et saaks sitä ees kunnolla toimii tässä. LS:ssässä toimii kyllä hyvin![]()
No minä en oo kyllä hyvin paljoo sillä ls:ssää pelaillu mut pitää koittaa 

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Mullakin on toi ratti ja poljin satsi niin sä tarttet siihen PC-ajurit nii kaikki koneet menee täysillä.Peluri4 kirjoitti:Mullaki on tuo sama ratti ni kulkee sulla ls09:ssä kaikki konee täysillä kun mulla ei.jiiikoo kirjoitti:On viestii kyl tullu mutku en osaa kattoo niitä
Ps: Ja semmosta viel et mites ku yritin saaha rattii toimii nii polkimet ei ota mitenkään missään ku yrittää ottaa ratin käyttöön ja peliin ku menin nii mikään muu ei toimi paitsi et pyörät kääntyy vasemmalle ku kääntää rattii vasuuriin. Oikeelle ei tapahu mitään. En sitte tiiä ku mulla on drving force GT ps3 ratti et saaks sitä ees kunnolla toimii tässä. LS:ssässä toimii kyllä hyvin![]()
Mistäs saisin nämä tarvittavat ajurit onks ne ilmasii vai maksaako?? Löytyykö esim. gigantista 

Ajurit löytää Logitech:n sivuilta. Selaa alemma nii löytyy ratille omat. Kannattaa liittyy meidän ETSFinners foorumille. Löytyy modeja mielinmäärin. Myös saa Euro Truck Simulatoriin Täysperänjiiikoo kirjoitti:Mistäs saisin nämä tarvittavat ajurit onks ne ilmasii vai maksaako?? Löytyykö esim. gigantista

Joo en tajunnut kyllä tosta sivustota hölkäsen pölähystä et mitä pitä ladata ja mistä päin 

- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Kiitti Teemes sain toimii. 
Jiiikoo: http://www.logitech.com/en-roeu/441/4172?WT.z_sp=Image mee tosta tuohon downloads ja siellä tohon choose os laitat mikä käyttis sulla on ja sen jälkeen moniko bittinen. ;D

Jiiikoo: http://www.logitech.com/en-roeu/441/4172?WT.z_sp=Image mee tosta tuohon downloads ja siellä tohon choose os laitat mikä käyttis sulla on ja sen jälkeen moniko bittinen. ;D
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra T(Ls-Fin
- Viesti:
Tietääkö kukaan minkä takia demo kaatuilee koko ajn
Olis kiva päästä ajelemaan näin hienoa peliä 

"A question is the key for knoweldege"
Gold member since 2009
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
- Albert Einstein
Koitin tätä demoa,ja sain ratin toimii,rupeen pelailee tätä peliä,onko uusin päivitys tuo 1.04?

fordson dexta.
scania v8 <3
- Valmeksi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Jossain foorumilla sanottiin että tässä renkaat sutii silleen aidommin että on liukasta,pitääkö paikkaansa?
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
http://www.germantrucksimulator.com/update.php Tuolla on kaikki päivitykset.jasse12 kirjoitti:Koitin tätä demoa,ja sain ratin toimii,rupeen pelailee tätä peliä,onko uusin päivitys tuo 1.04?

Kiitoos! Vielä ku tietäis miten maapin voi asentaa tai modit?

fordson dexta.
scania v8 <3
-
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Samallailla ku LS11.
Missä vaiheessa saa modi rekat,kärrit ostettua?

fordson dexta.
scania v8 <3
Ööö...Tiätkö miten tän saa poistettuu, ku ei oo kyseistä pelii enää, ja tää sekottaa LS11/LS09 pelaamisen, ei toimi ratti siinä pelissä oikein ku latasin tän sen jälkeen.Peluri4 kirjoitti:Kiitti Teemes sain toimii.

JiiiKoo kirjoitti:Ööö...Tiätkö miten tän saa poistettuu, ku ei oo kyseistä pelii enää, ja tää sekottaa LS11/LS09 pelaamisen, ei toimi ratti siinä pelissä oikein ku latasin tän sen jälkeen.Peluri4 kirjoitti:Kiitti Teemes sain toimii.
Ohjaus paneelista,poista?
Ja tietääkö missä vaiheessa peliä saa modi rekat käyttöön?

fordson dexta.
scania v8 <3
- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Ostamalla ne. Siis eka se rekkamodi.scs eli "rekkamodi" sana on jollain muulla sanalla esim. Scania. Se .scs tiedosto/tiedostot mod kansioon, meet peliin ja ostat sen modi rekan.

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
eli pitää vaan ajaa,mutta pitääkö ensin perustaa yritys?

fordson dexta.
scania v8 <3