Lataus
Pistäs linkkiMB Trac kirjoitti:Käyttääkö kukaan?
Siinähän on jo!!!ValtraN111 kirjoitti:Pistäs linkkiMB Trac kirjoitti:Käyttääkö kukaan?
Kai ne on jotain claassin vaihteita, portaattomuus on sitä että ei ole kuin yksi vaihde, jossa saa valita nopeuden portaattomasti.. Portaaton on ehdottomasti paras, meillä on kotona portaaton deere ja hyvä on!valtra6250 kirjoitti:Noi Range D Auto ja range D manual eli automaattinen ja manuaalinen ja sit ne Level 6 yms onks ne näit portaattomuus juttuja? Vai mikä se olikaa porattomuus en muista
Portaattomassa voimansiirrossa ei ole vaihteita joita täytyisi vaihtaa, vaan on esim yksi pieni tikku mistä säädetään nopeutta työntämällä sitä eteenpäin tai vetämällä taaksepäin. Suunnanvaihto hoituu hydraulisella suunnanvaihtimella, eli kytkintä ei välttämättä tarvitse käyttää ollenkaan.valtra6250 kirjoitti:Aijaa mut noi vaihde jutut on hyviä mun mielest mut hankalat käyttää aluks ainaki mulle.. Siis täs pelis mut meidän valtrois (6300 ja 6250) on nää normaalit kyl siis oikees elämäs. ja voitko selittää tarkemmin sil haluun vähä tost portaattomuus jutust tietoo
Juuri näin!Motokuski kirjoitti:Portaattomassa voimansiirrossa ei ole vaihteita joita täytyisi vaihtaa, vaan on esim yksi pieni tikku mistä säädetään nopeutta työntämällä sitä eteenpäin tai vetämällä taaksepäin. Suunnanvaihto hoituu hydraulisella suunnanvaihtimella, eli kytkintä ei välttämättä tarvitse käyttää ollenkaan.valtra6250 kirjoitti:Aijaa mut noi vaihde jutut on hyviä mun mielest mut hankalat käyttää aluks ainaki mulle.. Siis täs pelis mut meidän valtrois (6300 ja 6250) on nää normaalit kyl siis oikees elämäs. ja voitko selittää tarkemmin sil haluun vähä tost portaattomuus jutust tietoo
Samallalailla kun tavalliset moditkin, tämä on kokonainen modi..Timzze kirjoitti:miten nää skinit ´´asennetaan``
Älä huijaa, eikai siinä nyt portaaton vaihteisto ole!Latep kirjoitti:juu portaaton on tosi hyvä meillä on International 826 Hydro portaaton vaihteisto helppo ajaa.
juuri tollanen paitsi edes on lentokoneen rattaat ja takana jontikan vanteet on siinä semmonen vipu josta säädetää vauhtiaMB Trac kirjoitti:Älä huijaa, eikai siinä nyt portaaton vaihteisto ole!Latep kirjoitti:juu portaaton on tosi hyvä meillä on International 826 Hydro portaaton vaihteisto helppo ajaa.
Tällänenkö???
No mä en usko koko juttua.. Ensimmäiset portaattomat on tullut fendtiltä joskus 2000-luvun alun kieppeillä kaiValtra6550 kirjoitti:Toi on kyllä melkonen harvinaisuus.
no elä usko voin ottaa vaikka kuvan siitä kepistäMB Trac kirjoitti:No mä en usko koko juttua.. Ensimmäiset portaattomat on tullut fendtiltä joskus 2000-luvun alun kieppeillä kaiValtra6550 kirjoitti:Toi on kyllä melkonen harvinaisuus.
Ei se mikään portaaton ole, se on vaan hydrostaattisella vaihteistolla, joka on eri asia kuin portaaton voimansiirto. Tuossa natikassahan on 2 eri nopeusaluetta, ja sillä vivulla vaan säädetään vuhtia samaan tapaan kuin puimureissa. Oikessa portaattomissa ei ole kuin yksi nopeusalue.Latep kirjoitti:no elä usko voin ottaa vaikka kuvan siitä kepistäMB Trac kirjoitti:No mä en usko koko juttua.. Ensimmäiset portaattomat on tullut fendtiltä joskus 2000-luvun alun kieppeillä kaiValtra6550 kirjoitti:Toi on kyllä melkonen harvinaisuus.