Niin, tuli vaan tässä mieleen, että, muistattekos kun 09:siisä Saemo teki Valmet 8400:sen ja S352:sen ja ne oli saman kokosia Mutta, samaten oli miun 8550 ja 905..
Mun tietääkseni kaikki ls09 suomalaiset ja jotkut ulkolaiset modit oli liian isoja tai jotkut harvat pieniä... Vois kyllä muutta Fiiatti 450dt ja Valmet 305 tämän mukaan.
Tuo otsikko hämäsi, että tämä olis oikea mittakoko, joten lisäsin tuon Startvehicles sanan tuohon. Järkevää englantia se ei ole, enkä nyt jaksa alkaa miettimään muuta, kuin että ei mahdollisesti englanninkieliset lukijatkaan kuvittele tätä siksi ihan oikeaksi kooksi, mitä se alkuperäinen mittatikku edustaa.
Tällä nää modit periaateessa kannattaa tehdä, eikä sillä toisella mitalla joka on oikessa koossa. Suurin osa modeista on tällä mitalla aika lähellä oikeaa kokoa.
Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
Ei kirjoteta. Koulussa opeettiin, että esim. Suomi kirjotetaan isolla, mutta suomalainen tai ruotsalainen kirjotetaan pienellä.
Oon tainnu olla hereillä äikän tunnilla