no kirjota googleenoskukonemies kirjoitti:anteeksi OT mutta mistä saisi 18 wheels of steel hauliniin modeja

no kirjota googleenoskukonemies kirjoitti:anteeksi OT mutta mistä saisi 18 wheels of steel hauliniin modeja
meikäpoeka kirjoitti:no kirjota googleenoskukonemies kirjoitti:anteeksi OT mutta mistä saisi 18 wheels of steel hauliniin modeja
Hmm.. Jotkut ne vaan tykkää ajaa pitkää matkaa pelissä rekalla..Koozzi kirjoitti:Kylähän mä pelailen totakivaa vaan ajella rekalla
Osta German Truck Simulator siinä on paljon pikkuteitäValtra_S352 kirjoitti:Hmm.. Jotkut ne vaan tykkää ajaa pitkää matkaa pelissä rekalla..Koozzi kirjoitti:Kylähän mä pelailen totakivaa vaan ajella rekalla
![]()
Varmaan pitäisin tästä pelistä, jos siellä olis jotain hiekkateitäkin, mitä PITÄISI aijaa myös..
jaaJartsa_84 kirjoitti:Haavisto: Siis tämä on semmonen modi missä on alkuperäinen kartta mutta paikan nimet on suomeksi esim. saksa on pohjois-suomi ja siellä on sodankylä, oulu ja rovaniemi. Englanti on ahvenanmaa.
katoppa german truck simulator aiheen viimenen viesti!Simulation kirjoitti:mitenkäs saa rahaa huijattua tässä?
Juu saahan tuolta esim. minun ristimaan zorron ja Rekkiksen Legendan.Motokuski kirjoitti:Olispa tässä mahollisuus ajaa muillakin ku puolikkailla, vaikka täysperällä. Olis peruuttamisessakin vähän enemmän haastetta.
Sitäminäkin kuv saavat ajaa rattorilla 60 ja vetää kahta kärryä peräkkäin.(mieli pide)jasse12 kirjoitti:Kyllä saa,miksei saisi?