Tume ei toimi täälläkään, tai siis hyppii ja pomppii. Onk se muuten täytettävä? Alko masentaa se niin paljon etten edes kokeillu niin pitkälle.
Toi äes on kyl niin rok rok :] Enää ei tartte Kleinen kans mennä pisin peltoo :]
Nyt voin sanoo että koitin Venomin V2 865:sella tumeen i ei pomppinu yhtään!! Ja on täytettävä, ja valmetti on valmetti.Hiatane kirjoitti:Vallun etukuormain ei oikee oo mun mieleenHieno kyllä, mut en tykkää siittä etukuormaajasta, enkä traktorin scriptistä. (en tykänny siitä Voortistakaan, oisko tuo siittä 3000:sta?)
Tume ei toimi täälläkään, tai siis hyppii ja pomppii. Onk se muuten täytettävä? Alko masentaa se niin paljon etten edes kokeillu niin pitkälle.
Toi äes on kyl niin rok rok :] Enää ei tartte Kleinen kans mennä pisin peltoo :]
farmmies kirjoitti:Voisko joku uppia nämä koneet:Valmet 702S 2WD EK,Varpajyrä äes ja Claas 58S.
Mitä varten et vaan lataa tuota pakettia.farmmies kirjoitti:farmmies kirjoitti:Voisko joku uppia nämä koneet:Valmet 702S 2WD EK,Varpajyrä äes ja Claas 58S.
Eise mulla pomppinu.Azceli kirjoitti:Nyt voin sanoo että koitin Venomin V2 865:sella tumeen i ei pomppinu yhtään!! Ja on täytettävä, ja valmetti on valmetti.Hiatane kirjoitti:Vallun etukuormain ei oikee oo mun mieleenHieno kyllä, mut en tykkää siittä etukuormaajasta, enkä traktorin scriptistä. (en tykänny siitä Voortistakaan, oisko tuo siittä 3000:sta?)
Toi äes on kyl niin rok rok :] Enää ei tartte Kleinen kans mennä pisin peltoo :]Mut hyvä jos joku kelpas : D
farmmies kirjoitti:Mikä on hyvä leikkuupyötä tohon puimuriin.
valmet903 kirjoitti:oiskohan liikaa pyydetty jos tämä paketti tai edes nuo vallut siirtäis ls11 toimivaksi?
Voisin tehrä uuren palmun, jos sopii? Ku oon noita LS09:siin muutaman kasannu, niin ei tarttis tota sitten siirtää?JD6930 kirjoitti:Voisko joku edes siirtää tumen ja palmun