Peukalo keskellä kämmentä.
- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Peukalo keskellä kämmentä.
Joo, oletkos tietokoneesi järjestelmänvalvoja?
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Mene programfiles kansioon ja klikkaa kohtaa Farmingsimulator2009 hiiren oikealla puolella, paina sieltä ominaisuudet ja sieltä valitset suojaus, ja sitten vain valitset itsellesi kaikki oikeudet ja tallennat.. Nyt pitäisi onnistua tiedostojenkin tallentaminen!FORD4610 kirjoitti:Joo, nyt kun koitti wordpadia niin tuli et : TiedostonC:\programfiles\Farmingsimulator2009\data\storeItems.xml käyttö on estetty, eikä suostu tallentamaan.
Harmi juttu...

-
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Mä tein sillee että veti tollee sitte tallensin työpöydälle ja poistin alkuperäisen ja sitte laitoin uuden tilalle ja sitte sitä uutta sitte pysty muokkailemaan ilman tota juttua sitte jatkos.

Täytyykin tuota vielä kokeilla, kai se sit on ihan sama kummal sen tekee, meinaan notepadil tai wordpadil.
Kiitoksia paljon avusta kaikille !
Kiitoksia paljon avusta kaikille !
Joo, kokeilin tota suojauksen muuttamista, niin aina kun laittaa kaikki käyttö oikeudet sitä kautta järjestelmän valvojalle, joka olen minä itse ja klikkaa ok. Seuraavaksi kun menee uudestaan -> farming simulator->ominaisuudet->suojaus niin se on vaihtanut sen takaisin itsekseen Luoja-omistaja tilille vaikka sitä vaihtaa kuinka monta kertaa.
Tää mun peli on näköjään idioottivarma, ongelmii on kaikes modien lataamisis hintojen ,muokkaukseen... Apuva.
Tää mun peli on näköjään idioottivarma, ongelmii on kaikes modien lataamisis hintojen ,muokkaukseen... Apuva.
- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
Joo Vista on turhankin tarkka noitten suojausten kanssa.. Tuon takia itse en peliä alun perinkään asentanut tuonne Program Fileihin, minne se sitä ehdotti.
Täytyy varmaan asentaa uudestaan jos ei keksi ratkaisuja noihin koneitten lataamiseenkaan, siinäkin se oikkuttelee, ja ei saa koneita näkymään sinne peliin.
Miten tapahtuu muuten toi mapin asennus ja mistä niitä sais ladattua ? Onko niiden asentamisen jälkeen tapahtunut mitään suurempia ongelmia pelin suhteen ?
-
mapin asennat niin, että lataat haluamasi mapin -> purat sen -> menet pelin data kansioon, jossa on "maps" kansio, siirrät sen jonnekkin muualle, ja laitat dataan lataamasi mapinFORD4610 kirjoitti:Miten tapahtuu muuten toi mapin asennus ja mistä niitä sais ladattua ? Onko niiden asentamisen jälkeen tapahtunut mitään suurempia ongelmia pelin suhteen ?
Joo mapin sai asennettua, mutta mikähän mahtaa olla kun lataa joitakin koneita, ja sit heittää ne mods kansioon, niin toiset ilmestyy peliin suoraan ja toiset taas ei. Miten toimia että saa kyseiset koneet peliin ?
-
ne jotka ei ilmesty suoraan, niin ovatko ne rar muodossa?FORD4610 kirjoitti:Joo mapin sai asennettua, mutta mikähän mahtaa olla kun lataa joitakin koneita, ja sit heittää ne mods kansioon, niin toiset ilmestyy peliin suoraan ja toiset taas ei. Miten toimia että saa kyseiset koneet peliin ?
Joo on, ne on rar muodossa. Miten ne muut saa samaan muotoon ?
Nyt pitäs laittaa silmä lasit päähä, ne jotka näkyy niin tiedostossa lukee zip, ja ne jotka ei näy ovat rar:eja.
-
pura ne raritFORD4610 kirjoitti:Nyt pitäs laittaa silmä lasit päähä, ne jotka näkyy niin tiedostossa lukee zip, ja ne jotka ei näy ovat rar:eja.
Eli mitenkäs se tapahtuu ?
-
onko sulla joku purkuohjelma (izarc, winrar..)?FORD4610 kirjoitti:Eli mitenkäs se tapahtuu ?
Eli täytyypä ladata semmoinen kans. Täytyypä yrittää sitten purkamista, korkea aika opetella.
Mihinkäs muotoon ne pitää nyt purata sitten ?
-
noh, kun purat niiden pitäisi suoraan muuntua zipeiksi
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
tai sitten siellä rar-tiedoston sisällä on esim 2 zip-tiedostoa, otat ne sieltä ja laitat mods-kansioon.. 

Hmm, mitenkäs sieltä rar tiedoston sisältä pystyy nappaa ne zipit ?
Kun kopioiminen ei ainaskaa onnistu ku ei tuu sellasta vaihtoehtoa ?
Kun kopioiminen ei ainaskaa onnistu ku ei tuu sellasta vaihtoehtoa ?
-
- Kunniakäyttäjä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Haavisto
purat sen rarrin ja sitte kopsaat ne zipit sinne mods kansioon.
Muista lapsen mieli vaikka ruumis kuihtuis pois. -Ellinoora
rar-paketista saa suoraan raahattua hiirellä zipit ,ja muutkin tiedostot mihin haluaa, tarvi sen kummempia kommervenkkejä.
This is a good day to die
-
mun mielest on ainakin helpompaa purkaa, jos niitä on paljon, että saa kaikki samaan aikaan siirettyämasam kirjoitti:rar-paketista saa suoraan raahattua hiirellä zipit ,ja muutkin tiedostot mihin haluaa, tarvi sen kummempia kommervenkkejä.
Mistä muuten saa heinänsiementä kylvettäväksi ?