Kauhavamap:
http://ls09.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=186&t=3784
Vai tämä vielä nimetön?


Kauhavamapissa menee enemmän aikaa tehdä loppuun kuin tuossa nimettömässä.
No heivaat siit lumi mapista ruohon textuurit vaan omaan mappis, se on sillä selvä.Fergu135 kirjoitti:Miten vaihetaan ruohon textuurit? Lumen värisiksi?
Riippuu siitä, teetkö sen objektiksi mappiin, niin että sitä voi liikutella, vai että se on koko ajan samassa paikassa.Peluri4 kirjoitti:Eli jos mulla on löpösäiliö ni pitää olla Dynamic.
No sitten se on automaattisesti dynamic. Jos laittaa sen jonkun koneen/lisälaitteen päälle, niin kun avaa sen .i3D tiedoston ja ei avaakkaan sitä ekaa kohtaa vaan valitsee sen aktiiviseksi, niin siellä attributes -jutussa näkyy sen paino.Peluri4 kirjoitti:Meinasin sillai,että se olis vaikka keulapainon päällä ja sitte sen voi ostaa kaupasta ja se sillon tallentuu sinne minne se on jätetty.
Mulla on vielä semmonen obgelma että kun sen yrittää nostaaa nosturilla ni se on maan sisässä jumissa.Tepa00 kirjoitti:No sitten se on automaattisesti dynamic. Jos laittaa sen jonkun koneen/lisälaitteen päälle, niin kun avaa sen .i3D tiedoston ja ei avaakkaan sitä ekaa kohtaa vaan valitsee sen aktiiviseksi, niin siellä attributes -jutussa näkyy sen paino.Peluri4 kirjoitti:Meinasin sillai,että se olis vaikka keulapainon päällä ja sitte sen voi ostaa kaupasta ja se sillon tallentuu sinne minne se on jätetty.
Ei siellä ole mitään.LS09 JEE kirjoitti:Avaa ja katso mitä se sisältää.
Kyllä pitäs, jos on I3d muodossa.Valmet455 kirjoitti:Sellanen kysymys, että toimiiko ls 09 rakennukset ls 11.
Kiitos tiedosta. Täytyy kokeilla.valtravalmet kirjoitti:Kyllä pitäs, jos on I3d muodossa.Valmet455 kirjoitti:Sellanen kysymys, että toimiiko ls 09 rakennukset ls 11.