Eihä sellaasila kumilenkki leluulla tee mitää.valtranmies kirjoitti:meitin t182 vallu teholastulla. voimaa tapista otettu 250hp
Sehän on justiinsa kommeeta nm. tiedän ku oon tossa tilanteessa muutamaan otteeseen ollu, isä vielä enemmän.valtranmies kirjoitti:Kyllä sitä portaatonta lootaa oppii arvostaan kun 20tn santa kuorma rupee ylämäessä tai risteyksestä lähdettäessä vetämään vastaan,että siinä tilanteessa ei paljoa tee mieli ruveta hämmentämään.
Kerran olen portaattomalla ajanut, ja koko ajan meinasin laittaa käden vaihdekepille.Peluri4 kirjoitti:Kyl ne sauhut tulee portaattomistaki ja kun ajat portaattomalla pari vuotta niin et keppi koneeseen halua palata.
Mut sit kun ajat tarpeeks kauan niin et enää pistä kättä kepille.ValtraN111 kirjoitti:Kerran olen portaattomalla ajanut, ja koko ajan meinasin laittaa käden vaihdekepille.Peluri4 kirjoitti:Kyl ne sauhut tulee portaattomistaki ja kun ajat portaattomalla pari vuotta niin et keppi koneeseen halua palata.Notta keppi sen olla pitää, PERKELE!
Kaverin isän työn antaja tilas New Holland T7050 ja sano tehtaan miehille, et lastuttaa, nii ne oli jättäny lastut siihe kiinii.ValtraN111 kirjoitti:Serkkujen lastutettu T160.. En tiiä paljon on otettu, mutta loota hajos, kun kynsin sillä.