Missäspäin tämä huolto asema on ?? Että onkos sitä tullut käytyy joskusValtraN142 kirjoitti:ainahan se ralli on kiinnostanut ja unelma olis joskus oikeen työkseen sitä harrastaa, mutta se tuskin tulee toteutumaaneli luultavasti joku automyyjä tai sitten jatkaa isän firmaa eli nesteen ketjun huoltoasemaa
Laihian Neste Puistohulmimns97 kirjoitti:Missäspäin tämä huolto asema on ?? Että onkos sitä tullut käytyy joskusValtraN142 kirjoitti:ainahan se ralli on kiinnostanut ja unelma olis joskus oikeen työkseen sitä harrastaa, mutta se tuskin tulee toteutumaaneli luultavasti joku automyyjä tai sitten jatkaa isän firmaa eli nesteen ketjun huoltoasemaa
No, en.LS09 JEE kirjoitti:Et oo tosissas tolla romulla!
Sama..nitrobullx kirjoitti:Metsäkouluun olis tarkotus mennä ylä-asteen jälkeen.
Suosittelen, ite oon samalla alalla ja oon tykänny.nitrobullx kirjoitti:Metsäkouluun olis tarkotus mennä ylä-asteen jälkeen.
Sama minun kohdalta tuo metsäpuoli koska isukki on moto kuski ja viel iskän kaksi veljeä on moto kuskeja ympäri suomea nii mikäs siinäMotokuski kirjoitti:Suosittelen, ite oon samalla alalla ja oon tykänny.nitrobullx kirjoitti:Metsäkouluun olis tarkotus mennä ylä-asteen jälkeen.
Tuo se ois itelläki tarkotuksena, ensin mettähommia jonkun aikaa ja sit tilan jatkaminen.suomalainen kirjoitti:Iteki meinaan mennä aluks metsäalalle ja sitten myöhemmin jos jaksaa niin maanviljelijäksi paitsi että maanviljely ja metsäala on vähän samaa alaa.
Juu oon ollu mettä museossa ja simu oli iha jees että:Maanviljeliä/Metsäkoneekuljetaja.Motokuski kirjoitti:Metsäkoneenkuljettaja/maanviljelijä, nyt olenkin jo metsäalan koulussa mutta tarkotus ois kotitilaa jatkaa.