Haaverikuvia
-
valtra M 150
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Haaverikuvia
Kyllä yltää ku laskee penkin niin alahalle ku mahdollista ja penkki eteen mutta sitte ei näe eteen päin.kekkonen kirjoitti:Mut se ei yllä siihe![]()

Tuiski teki
-
XarioN
- Kunniakäyttäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
No miksei yltääsi? Aiva hyvi ylti muutama vuos sit ko oli ~150cm 905:ses, ja 8550 ollu mitää onkelmaa ko siinä sai penkin paljo lähemmäs.
Nyt yli 170cm.
Nyt yli 170cm.
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Minä oon ainaki kolmosluokalta asti yltäny polkimille kunnolla...
-
Jartsu
- Kielet: Suomi ja vähän Eklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jartsu
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Viesti:
Mä yllän jo kun penkki ei pitkien ukkelien tyyliin takana. 
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
No jätkä on vitosella ei vielä edes 150cm.
Mut ei siittä sen enempää.
Mut ei siittä sen enempää.
-
Jartsu
- Kielet: Suomi ja vähän Eklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jartsu
- Viesti:
Kun olen jo 150cm. 
-
TheJussi
- Kunniakäyttäjä
Mahtaa masentaa ajella niitten lohkoja noin "pienellä" kärrylläSaemo kirjoitti:No tuo kuva hieman hämää ku se on semmosessa pienessä rinteessä, mutta kyllä tuo taitaa olla ehkä isoimpia pelto aukeita tällä kylällä. Tosin ne on vaan eri lohkoissa. Thejussi varmaan tietää tämän tilanVerkku kirjoitti:Näyttää muuten olevan helevetin iso pelto kyseessä.
- Saemo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Onneks ei tarvii ku nuo vaan ajella mitkä on ollu viljalla/herneellä. Olishan siinä työmaata jos joutus kaikki pellot ajamaanTheJussi kirjoitti: Mahtaa masentaa ajella niitten lohkoja noin "pienellä" kärryllä. Eikö niillä omaa kalustoo ole? Ihanku ois joskus Fentti pyyhältäny vastaan kärri perässä.

- leepu
Tuo sun nyykkäri näyttää kans siltä että se on nähäny muutama lietekuorma?Saemo kirjoitti:Onneks ei tarvii ku nuo vaan ajella mitkä on ollu viljalla/herneellä. Olishan siinä työmaata jos joutus kaikki pellot ajamaanTheJussi kirjoitti: Mahtaa masentaa ajella niitten lohkoja noin "pienellä" kärryllä. Eikö niillä omaa kalustoo ole? Ihanku ois joskus Fentti pyyhältäny vastaan kärri perässä.
Mutta ne ajeltas sit vredolla.

Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.
- Ohtonen
- Olen kiinnostunut: Naisista
Onko tuos nyyskys takanakit vääripäin? Vai näänkö harhoja.

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
-
Valtra_mies
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
Ite ku rupesin piänenä yksin kyntään yms...niin ku en ylttäny raktoris viä istualteen ajaes polkimille, niin seisoin vaan ratin eesä ja annoin mennä niinku normaalistikki. 

- Ruzi
- Moderaattori
Mua kiinnostaa nää sun mite oot ajanu nii mikset kertois vittu lisää?Valtra_mies kirjoitti:Ite ku rupesin piänenä yksin kyntään yms...niin ku en ylttäny raktoris viä istualteen ajaes polkimille, niin seisoin vaan ratin eesä ja annoin mennä niinku normaalistikki.

-
Jyri
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Jere Fin
Polokurattorilla oot siis kyntäny? Ite oon yltäny polokimille kolmos luokalta asti.Valtra_mies kirjoitti:Ite ku rupesin piänenä yksin kyntään yms...niin ku en ylttäny raktoris viä istualteen ajaes polkimille, niin seisoin vaan ratin eesä ja annoin mennä niinku normaalistikki.

Kiitos JGFIN
#Kiljupönttö
-
Valtra_mies
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
Juu oon mää semmosellaki kyntäny, mutta täälä meilläpäin ekaa kertaa kynnin meijjän 605:lla, sillonku se viä oli meillä.jyri kirjoitti:Polokurattorilla oot siis kyntäny? Ite oon yltäny polokimille kolmos luokalta asti.Valtra_mies kirjoitti:Ite ku rupesin piänenä yksin kyntään yms...niin ku en ylttäny raktoris viä istualteen ajaes polkimille, niin seisoin vaan ratin eesä ja annoin mennä niinku normaalistikki.

-
XarioN
- Kunniakäyttäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Mee jo kertoo noita satujas muualle.Valtra_mies kirjoitti:Juu oon mää semmosellaki kyntäny, mutta täälä meilläpäin ekaa kertaa kynnin meijjän 605:lla, sillonku se viä oli meillä.jyri kirjoitti:Polokurattorilla oot siis kyntäny? Ite oon yltäny polokimille kolmos luokalta asti.Valtra_mies kirjoitti:Ite ku rupesin piänenä yksin kyntään yms...niin ku en ylttäny raktoris viä istualteen ajaes polkimille, niin seisoin vaan ratin eesä ja annoin mennä niinku normaalistikki.
- Ohtonen

Naapurin kones, tien penkka petti lavetin alta ja kone kylellee ojjaan. Onneksei tullu henkilövahinkoja vaikka melko isoliikenteisellä tiellä tapahtu. Valtran persies oli ilimassa.

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
- Saemo
- Moderaattori
Toinen takanen on väärinpäin ku keväällä puhkes rengas ja vararengas oli just vääränpuolen.valmetpoju kirjoitti:Onko tuos nyyskys takanakit vääripäin? Vai näänkö harhoja.

Pikkasen jcb ottanu kipeetä. Noita aina sillon tällön näkee tossa kesäl oli yhel pajal hitachi joka oli kellahtatu kylelleen.
-
City^
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Vaikuttaako ajamiseen?Saemo kirjoitti:Toinen takanen on väärinpäin ku keväällä puhkes rengas ja vararengas oli just vääränpuolen.valmetpoju kirjoitti:Onko tuos nyyskys takanakit vääripäin? Vai näänkö harhoja.
- Ohtonen
Nii. Eo oo halapaa lystiä tuokaan jos oli yhellä ketjulla kiinni. Vakkuutus ei korvaa jossei oo ku yhellä kiinni.nuarmu kirjoitti:Pikkasen jcb ottanu kipeetä. Noita aina sillon tällön näkee tossa kesäl oli yhel pajal hitachi joka oli kellahtatu kylelleen.

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
-
laurimarkus
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtra N141
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Eihän se oo tippunu mihikkää kun lavetti oli katunu ojaan koska oli tie pettäny!valmetpoju kirjoitti:Nii. Eo oo halapaa lystiä tuokaan jos oli yhellä ketjulla kiinni. Vakkuutus ei korvaa jossei oo ku yhellä kiinni.nuarmu kirjoitti:Pikkasen jcb ottanu kipeetä. Noita aina sillon tällön näkee tossa kesäl oli yhel pajal hitachi joka oli kellahtatu kylelleen.
MP nimi: Valtra N
- Saemo
- Moderaattori
En oo ite ainakaan eroa huomannu.City^ kirjoitti:Vaikuttaako ajamiseen?Saemo kirjoitti:Toinen takanen on väärinpäin ku keväällä puhkes rengas ja vararengas oli just vääränpuolen.valmetpoju kirjoitti:Onko tuos nyyskys takanakit vääripäin? Vai näänkö harhoja.