Kyllähän sillä jonkinmoinen puu nousee.

Ja ei tuokaan vielä mitään vaikeuksia tuottanut.
Onko tuo kuus pyöränen ergo liikeratanosturilla? Tuntuuko kuinka kiikkerältä?erkko fin kirjoitti:Pitkästä aikaa tännekkin jotain.
Eikö sen nyt sokeakin nää?Veke00 kirjoitti:Onko tuo kuus pyöränen ergo liikeratanosturilla? Tuntuuko kuinka kiikkerältä?erkko fin kirjoitti:Pitkästä aikaa tännekkin jotain.
Kysymys oli lähinnä retorinen. Kiikkeryydestä olen kiinnostunut.San_anttu kirjoitti:Lähinnä kommentoin tuohon liikeratanosturiin. Sokeakin näkee ettei tuo voi olla liukupuomi.
Onko tästä apua?Leka kirjoitti:Viitsisikö joku minua pätevämpi selventää, kuinka nuo puomin kontrollit menevät. Eli miten puomi liikkuu kun vasenta kahvaa vedetään taaksepäin jne. Osaisi sitten peliin konffailla oikein.
Ompa hyvinkin. KiitoksetMehtä kirjoitti:Onko tästä apua?Leka kirjoitti:Viitsisikö joku minua pätevämpi selventää, kuinka nuo puomin kontrollit menevät. Eli miten puomi liikkuu kun vasenta kahvaa vedetään taaksepäin jne. Osaisi sitten peliin konffailla oikein.![]()
Eihän tuossa juuri edes vielä ole risua pohjalla, joskus on sellasia ettei kävelemään pääse lävitte.Verkku kirjoitti:Olis varmaa tuo ensiharvennus mukvempaa jos olis tehty alustaraivaus ennen motoo? Itte ku oon raivaillu nii moni motomies kiittelee raivuumiestä. Ja tulee siistimpi jälki. Toki kaikki mettäyhtiöt ei tee alustaraivausta.
Ei 1010 lopu puhti koskaanJopo kirjoitti:Pikkupölli!Puhti loppu 1010:stä nii piti noi värkätä se kuormatilaa
Tämä on kyllä totta.San_anttu kirjoitti:Ei 1010 lopu puhti koskaanJopo kirjoitti:Pikkupölli!Puhti loppu 1010:stä nii piti noi värkätä se kuormatilaa
Kestää vaikka ydinohjuksen.