Skini ja modi muokattuna on oma tekemä ja sitä ei ole missään jaossa tuossa kunnossa!

-En säker kompis!
Ei sitä saa mistään. Ihte pitää muokata sopivaksi nelkkuun.LogLift kirjoitti:Kerro toki mistä tuon saa?Zetor 6211 kirjoitti:Se kärry tulee tossa modissa mukana.
Ihan oma on sen skini, ja se siinä onki että kuva on tungettu mua enne mutta.Santsa4 kirjoitti:En tiedä kenenkä tekemä transpoint skini tuola erellisellä sivulla on, mutta ainaki siitä on tuupattu kuva tänne ennen sua ..![]()
Menöö jo vähä huomiokalastelun puolelle jos pitää ruveta siitä kitisemähän että joku muu teköö samasta (ja erittäin arkisesta) yrityksestä ittellensä skinin.

-En säker kompis!No jos se "pitää" itse tehdä niin minkä takia teillä kahdella on sitte ihan(melkein) samanlaiset yhdistelmät? No mitenkäs tommosen sitten voi tehdä jos voi?luppe kirjoitti:Ei sitä saa mistään. Ihte pitää muokata sopivaksi nelkkuun.LogLift kirjoitti:Kerro toki mistä tuon saa?Zetor 6211 kirjoitti:Se kärry tulee tossa modissa mukana.

Olen toki.Pelaaja80 kirjoitti:Koska einari matki.Ookko kuullu sellasesta?

Kasitonni kirjoitti:Niin mites tolla täysperällä saa niitä nuppikeikkoja?

Ihan modi on.jallikka kirjoitti:Komeita rekkoja. Onko noi mchelin ukot mod vai ihan pelissä oleva.