Samaa mieltä! Ja Fentti on kanssa tosi komia.Simppa kirjoitti:Oikeanpuolimmaisesta foordistä tykkään!

Samaa mieltä! Ja Fentti on kanssa tosi komia.Simppa kirjoitti:Oikeanpuolimmaisesta foordistä tykkään!
Mitäh?! EI karvanoppia ja wundereita eikä rosteriakaanFordmies54 kirjoitti:Tämmöne.![]()
Kiitos.Juissiplayer kirjoitti:Komia Hiivatti! Paljos sait noi komeesta?
Emmää tiiä, Reiskan modi päkis se tuli, ku pelattiin MP..Neliveto kirjoitti: Ja tuosta Hitekin Fiiusta että onko jaossa?
Se on kylläkin mun tekemä, joskus kauan kauan sitten.Fini kirjoitti:Näyttäs jotenki Opelmanin takapotku fiiatilt toi Hitekin editoima?
Sama.maatila kirjoitti:Komia viijjatti. Ainaki tuo alkuperänen versio kiinnostais.
Onko tämä tuo sama?Meikäläine kirjoitti:Sama.maatila kirjoitti:Komia viijjatti. Ainaki tuo alkuperänen versio kiinnostais.![]()
Oon koittanu ettii sitä alkuperäst versioo mut ei oo löytyny.
Juu mut oon ettiny sitä mis ei oo eekoot.Hitekki kirjoitti:Onko tämä tuo sama?Meikäläine kirjoitti:Sama.maatila kirjoitti:Komia viijjatti. Ainaki tuo alkuperänen versio kiinnostais.![]()
Oon koittanu ettii sitä alkuperäst versioo mut ei oo löytyny.
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 207&t=9550
Takavanne on Opelmanin fiiatista.. Urakkamiehen modelli...Fini kirjoitti:Näyttäs jotenki Opelmanin takapotku fiiatilt toi Hitekin editoima?