Erittäin mukava lukea.
 Erittäin mukava lukea.   Jatka vain samaan malliin.
 Jatka vain samaan malliin.  

Päivitys 6!
  Päivitys 6! 

Ja nyt sitä kommenttia tulemaan!
  Ja nyt sitä kommenttia tulemaan!
 Ja tuo elho o komee..
 Ja tuo elho o komee.. 

By Hopea00
 By Hopea00Kummatki silppurit on privoja nii en usko että Farmari99 antaa muille noita.nyykkäri mies12 kirjoitti:Mul ois sama ku onskulilla ku meil on tollane silppuri nii haluisin sen nii linnki ois hyvä.
Ps:En kinua
 <-- annetaa saviukolle kunniaa!
<-- annetaa saviukolle kunniaa!Ja ne ei oo mun privoja.Valmet 1102 kirjoitti:Kummatki silppurit on privoja nii en usko että Farmari99 antaa muille noita.nyykkäri mies12 kirjoitti:Mul ois sama ku onskulilla ku meil on tollane silppuri nii haluisin sen nii linnki ois hyvä.

Mie tiedän kenen ne o.Farmari99 kirjoitti:Ja ne ei oo mun privoja.Valmet 1102 kirjoitti:Kummatki silppurit on privoja nii en usko että Farmari99 antaa muille noita.nyykkäri mies12 kirjoitti:Mul ois sama ku onskulilla ku meil on tollane silppuri nii haluisin sen nii linnki ois hyvä.
PS: Tuo on kinuamista.

Koska eti saatan skinata samallaisen.
  Koska eti saatan skinata samallaisen.
Etsää voi millää skinata siitä samallaista mitä mulla, ellet sitte oo jotenki saanu mun tekstuureja.Akriamies kirjoitti:Muuten mis toi jf on skinattuKoska eti saatan skinata samallaisen.

Joku homonkosto laittanu kaikki kiertoo.Ännä kirjoitti:Joo se on hyvä tietää, että joku kusipää jakaa tuota mun Elhoaki.

Joo, se on taas näitä "vaihtokauppoja" saatana sais lailla kieltää, ettei muitten modeilla tehtääsi vaihtokauppaa... Vituttaa tämmöne.fordmies4610 kirjoitti:Joku homonkosto laittanu kaikki kiertoo.Ännä kirjoitti:Joo se on hyvä tietää, että joku kusipää jakaa tuota mun Elhoaki.

Kuule.. Kerroin jo ännälle kuka on levittäny.Akriamies kirjoitti:Suorastaan rupee kohta oikeesti vituttaa ja eikös tu elho muuten oo yhel foruumilkin! Varmaan joku kusipiä laittanunna!