Ette niinSimppa kirjoitti:Ette ole ainoita...Valmet 755 kirjoitti:Samaa mieltä!Hitekki kirjoitti:Komia nokkapumppu ja mappi!

Ette niinSimppa kirjoitti:Ette ole ainoita...Valmet 755 kirjoitti:Samaa mieltä!Hitekki kirjoitti:Komia nokkapumppu ja mappi!
Massikkamies390 kirjoitti:Tee se akselin sylinteri hiirellä laskevaks
Samaarska fs11 kirjoitti:Kattohin eka et mikä terä toi oli mut se oliki kanto.
Ähmmää oo sitä jaksanu tehä...Massikkamies390 kirjoitti:Hieno mappi. Onks lana missä vaiheessa?
Yritetään ainakii.McNoitti kirjoitti:Kyllä on oppinu Merssumies nopiasti jonkunäkösiä räpelmiä tekemään.
Kyllä nää pojat modeja aikaan saa.
Joo, jatkakaa vaa samaan malliin!valamettipekka kirjoitti:Yritetään ainakii.McNoitti kirjoitti:Kyllä on oppinu Merssumies nopiasti jonkunäkösiä räpelmiä tekemään.
Ja etkös sä sanonu, että oot Merssumiehen veli? Sitten sun turha tänne kommentoida kun voit sanoo suoraan.McNoitti kirjoitti:Joo, jatkakaa vaa samaan malliin!valamettipekka kirjoitti:Yritetään ainakii.McNoitti kirjoitti:Kyllä on oppinu Merssumies nopiasti jonkunäkösiä räpelmiä tekemään.
Joo, oon mä. Mutta en ole valamettipekan veli, joten kommentoin tänne.traktorimies55 kirjoitti: Ja etkös sä sanonu, että oot Merssumiehen veli? Sitten sun turha tänne kommentoida kun voit sanoo suoraan.
Olen samaa mieltä että veljelle jostain tietystä asiasta on vaikeampi puhua irl kun kirjoittaa se asia. Vaikkei veljiä ookkaan.McNoitti kirjoitti: E: Sitäpaitti näen Merssumiestä senverran harvoin että on helpompaa kommata tänne kuin mennä sen puheille.
Sehän se.McNoitti kirjoitti:Onks toi se sama keula mitä ähelsit viikonloppuna?