tulee sellanen paketti että toi tulee toinen keltasella ja toi on sitte musta punanenvalmet 502 kirjoitti:Kiitti tästä! toivottavasti tulee nopeesti valmikksi! Oispa vaan ollu keltaisella värillä
no ei oo ketään joka laittais giantsiinIbi1981 kirjoitti:Miten nää 502 valmettien teko jää aina kesken. Kellään ei ole valmistunut loppuun. Meillä on tommonen niin haluisin itekin ton peliin
kai mä voisin sit laittaa. linkkiä yvllä niin katonNikoLoL_ kirjoitti:no ei oo ketään joka laittais giantsiinIbi1981 kirjoitti:Miten nää 502 valmettien teko jää aina kesken. Kellään ei ole valmistunut loppuun. Meillä on tommonen niin haluisin itekin ton peliin
hetkipieni4ntti93 kirjoitti:kai mä voisin sit laittaa. linkkiä yvllä niin katonNikoLoL_ kirjoitti:no ei oo ketään joka laittais giantsiinIbi1981 kirjoitti:Miten nää 502 valmettien teko jää aina kesken. Kellään ei ole valmistunut loppuun. Meillä on tommonen niin haluisin itekin ton peliin
oke:) lähetän yv:näValtra6550 kirjoitti:No jos ei ole textuureita niin mä voisin hoitaa tuan loppuun...