Eipä mittään, toivottavasti toimii kaikilla moitteettajupe94 kirjoitti:Kiitos Saemo sulle tästä upeesta Valtrasta

Eipä mittään, toivottavasti toimii kaikilla moitteettajupe94 kirjoitti:Kiitos Saemo sulle tästä upeesta Valtrasta
minulla on sama ongelmaSan_anttu kirjoitti:Jaahas, jaahas. EK versio ei itellä toimi. Kaupassa on mutta ei suostu "ostumaan"
ei sattuis kellään oleen vastausta tähän ropleemaanpeluri4 kirjoitti:minulla on sama ongelmaSan_anttu kirjoitti:Jaahas, jaahas. EK versio ei itellä toimi. Kaupassa on mutta ei suostu "ostumaan"
Vaikee kyl sanoo.. kokeileppa muuttaa sen traktorin tiedoston nimee onnistusko sitten.peluri4 kirjoitti:ei sattuis kellään oleen vastausta tähän ropleemaanpeluri4 kirjoitti:minulla on sama ongelmaSan_anttu kirjoitti:Jaahas, jaahas. EK versio ei itellä toimi. Kaupassa on mutta ei suostu "ostumaan"
Testattu. Eipäs auttanu.Vaikee kyl sanoo.. kokeileppa muuttaa sen traktorin tiedoston nimee onnistusko sitten.
joo ei auttanu mullakaan tuo.San_anttu kirjoitti:Testattu. Eipäs auttanu.Vaikee kyl sanoo.. kokeileppa muuttaa sen traktorin tiedoston nimee onnistusko sitten.
Itelläkään ei toimi enääJellona77 kirjoitti:Mulla ainakin on toiminut. Eikä tarvinnut muuta kuin heittää modi kansioon.
Ei vitsi repesin ''Itteläkään ei toimiSaemo kirjoitti:Itelläkään ei toimi enääJellona77 kirjoitti:Mulla ainakin on toiminut. Eikä tarvinnut muuta kuin heittää modi kansioon.mut tähän tulossa korjaus, v3 on valmistumassa
![]() | Lataa tästä... |