Mersuun tänään haettiin leima, kehujen kera tuliDiesel Power kirjoitti:Eipä tullu golffiin leimaa... Raidetangonpää väljä.

Mersuun tänään haettiin leima, kehujen kera tuliDiesel Power kirjoitti:Eipä tullu golffiin leimaa... Raidetangonpää väljä.
No kyllähän se melkeen mikä tahansa "uudempi" auto ni joutuu purkaan pirusti että saa polttimon vaihdettua. Melkeen kaikis vanhemmis ei tartte ku nypätä polttimo irti ja uus paikalle.Matias kirjoitti:Autoja myöskää turha verrata.. tai siis että miten helppoa omassa autossa, muissa voi olla paljon vaikeammalla tavalla. Esim tietyissä citikoissa ei saa millää vaihettua polttimoa.. Pitää purkaa nii perkuleesti, kun taas otetaan vaikka saab tai volvo, jossa se on hyvinkin yksinkertaista.
Pallonivelen ulosvetäjä, mikä se o? :ODiesel Power kirjoitti:Toiset ei vaan viitti maksaa huollosta, jos sen voi helposti tehä ite..
Ei toi nyt ihan mahottomalta vaikuttas itekkään tehhä, mitä nyt nopeesti vilkasin golffin korjausopasta. Mut ton kirjan mukaan pitäs käyttää pallonivelen ulosvetäjää raidetangon pään irrotuksessa ja sitten saattaa aurauksiinkin tulla heittoa, jos ei satu ihan samaan kohtaan asettumaan raidetangon pää..
Harvompa raidetangon päät eroaa toisistaan oli merkki mikä hyvänsä. t: auton asentaja..Matias kirjoitti:Autoja myöskää turha verrata.. tai siis että miten helppoa omassa autossa, muissa voi olla paljon vaikeammalla tavalla. Esim tietyissä citikoissa ei saa millää vaihettua polttimoa.. Pitää purkaa nii perkuleesti, kun taas otetaan vaikka saab tai volvo, jossa se on hyvinkin yksinkertaista.
Pittää tuota miettiä, jos sitä reilun viikonpäästä koittelis.Maatila kirjoitti:Harvompa raidetangon päät eroaa toisistaan oli merkki mikä hyvänsä. t: auton asentaja..Matias kirjoitti:Autoja myöskää turha verrata.. tai siis että miten helppoa omassa autossa, muissa voi olla paljon vaikeammalla tavalla. Esim tietyissä citikoissa ei saa millää vaihettua polttimoa.. Pitää purkaa nii perkuleesti, kun taas otetaan vaikka saab tai volvo, jossa se on hyvinkin yksinkertaista.Eihä se oo ku se lukitus mutteri löysälle ja pyörittelee pois ja laskee kierrokset. Ja samalla lailla uus paikolleen laskee kierrokset mitkä vanhasta tuli nii suunnilleen tulee oikeet renkaan kulmat. Yleensä raidetangon päissä on vaa semmonen ero joko siinä lukitus kartioissa, kierteissä tai järeydessä.
Ja dieselpoweri ei kannata ostaa tommosia työkaluja ei ne kestä. Koulussa oli tommonen ylempi ja ensimmäisen raidetangon pään kohalla paskaksi. Kyllä niille kestää vasaraa/lekaa antaa kuhan pitää järjen päässä sen pieksämisen kans ja kattoo vähä mihin lyö. Ja saa olla kyllä peukku keskellä kämmentä ,jos onnistuu tuhoamaan vetarin suojakumin jos paukuttaa vähän raidetangon päätä :DDDD
Tahtovat perkeleet olla yleensä lujassa, kun on raskaammista vehkeitä väännetty auki. Välillä tekisi mieli ottaa Aga-merkkiset "avaimet" käyttöön.Diesel Power kirjoitti:Pittää tuota miettiä, jos sitä reilun viikonpäästä koittelis.Maatila kirjoitti:Harvompa raidetangon päät eroaa toisistaan oli merkki mikä hyvänsä. t: auton asentaja..Matias kirjoitti:Autoja myöskää turha verrata.. tai siis että miten helppoa omassa autossa, muissa voi olla paljon vaikeammalla tavalla. Esim tietyissä citikoissa ei saa millää vaihettua polttimoa.. Pitää purkaa nii perkuleesti, kun taas otetaan vaikka saab tai volvo, jossa se on hyvinkin yksinkertaista.Eihä se oo ku se lukitus mutteri löysälle ja pyörittelee pois ja laskee kierrokset. Ja samalla lailla uus paikolleen laskee kierrokset mitkä vanhasta tuli nii suunnilleen tulee oikeet renkaan kulmat. Yleensä raidetangon päissä on vaa semmonen ero joko siinä lukitus kartioissa, kierteissä tai järeydessä.
Ja dieselpoweri ei kannata ostaa tommosia työkaluja ei ne kestä. Koulussa oli tommonen ylempi ja ensimmäisen raidetangon pään kohalla paskaksi. Kyllä niille kestää vasaraa/lekaa antaa kuhan pitää järjen päässä sen pieksämisen kans ja kattoo vähä mihin lyö. Ja saa olla kyllä peukku keskellä kämmentä ,jos onnistuu tuhoamaan vetarin suojakumin jos paukuttaa vähän raidetangon päätä :DDDDEnkä mie oo tommosia ostamassa, tarvittaessa sit tekee ite.
Nuo valakoset OZ:tat sopii kyllä siestaan ja focukseen niinku nenä päähä.Koozzi kirjoitti:Kuvien laadun takaa Iphone 4S.
Ukko vaihatti kerran sinisellä lampun huollon yhteydessä ku ei tiietty et se umpio kääntyy saranoil sivulle..Massey_man kirjoitti:V50:stä volvosta on helppo vaihtaa poltin, pelti auki, sit nykäsee yhen sokan pois, sit vetää koko umpion pois, piuhat irti, kansiauki, vanha poltin pois, uus tilalle, kansikiinni, piuhat takasii, umpiopaikalleen, sokkakiinni, peltikiinni ja kovaa ajoa.
Noihin vanhempii v/s40 malleihin on paljon vittumaisempi vaihtaa.
Onk uuemmissa saranat? Tos tulee koko umpio pois sieltä.Ukkomezzo kirjoitti:Ukko vaihatti kerran sinisellä lampun huollon yhteydessä ku ei tiietty et se umpio kääntyy saranoil sivulle..Massey_man kirjoitti:V50:stä volvosta on helppo vaihtaa poltin, pelti auki, sit nykäsee yhen sokan pois, sit vetää koko umpion pois, piuhat irti, kansiauki, vanha poltin pois, uus tilalle, kansikiinni, piuhat takasii, umpiopaikalleen, sokkakiinni, peltikiinni ja kovaa ajoa.
Noihin vanhempii v/s40 malleihin on paljon vittumaisempi vaihtaa.![]()
Koozilla päheen kiekot alla!
Kiitoksia! Kuhan nyt putkisto tulloo, tilasin ebaystä sen alkupään, se oli huutokaupas, huusin 250€ arvosen 50€llaDiesel Power kirjoitti:Koozilla kyllä komia voorti.Vanteet just passelit. Alemmas vaan, niin alkaa näyttämään kokonaisuutenakin hyvältä.
Ei ne ilman Aga ja lekaa lähde traktoristakaan irti. Lämmöllä ja rakkaudella mansikaksi vain.urakkamies kirjoitti:Tahtovat perkeleet olla yleensä lujassa, kun on raskaammista vehkeitä väännetty auki. Välillä tekisi mieli ottaa Aga-merkkiset "avaimet" käyttöön.