Pysy ny housuissas..Killerhangar kirjoitti:Jaaha, kattoo eksyyks Volvon avaimet taas taskuu. Kaveri pisti aika hyvän hinnan 940 Turbolle ni kattoo onko siinä kunnossa et siitä vois sen maksaakki.M90 laatikko jne
Vm -97...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Pysy ny housuissas..Killerhangar kirjoitti:Jaaha, kattoo eksyyks Volvon avaimet taas taskuu. Kaveri pisti aika hyvän hinnan 940 Turbolle ni kattoo onko siinä kunnossa et siitä vois sen maksaakki.M90 laatikko jne
Vm -97...
Pitäähän nyt pukki olla .TeemuK kirjoitti:Saunajakkara päässy uusiokäyttöön
Tuli täst mielee et veljen 124 kans penkitettiin ni ne sai visssii joku 58hp ja joku 170nm 250D..Killerhangar kirjoitti:Juu, ei ton enempää tarvii, annetaa Jagin pysyä tehokkaimpana laatikkona perheessä.![]()
Tuli mieleen että luokkalaiset oli tänää koulun dynolla ottamassa lukeamia yhen luokkalaisen turbotetusta dieseli-W124sta (värkkäily sitä siis jonkin aikaa)... 350hp ja ~500nm saivat lappuun ja enemmänki ois tullu mutta renkaat niin paskat että löivät tyhjää.
Noi kilometrit ei paljon merkkaa, mikäli koneessa on huollot olleet ajallaan eikä vuoda nesteitä ulos solkenaan.Killerhangar kirjoitti:Tosin kilsojakin jo 465tkm, että täytyy ny kattoo...
940 ja 240/242 oikeestaan ainoot kohtuu komeet volvot.Killerhangar kirjoitti:No siin on ainoo Volvo mikä sytyttääTakaveto ja turbokoneella ni tosta saa tunnetusti iha mukavasti potkuaki ulos... Tosin ne on tehtaal jo kämminny takapään rakentamisen ja talvella ilmeisen vittumainen ajella...
242Diesel Power kirjoitti:940 ja 240/242 oikeestaan ainoot kohtuu komeet volvot.Killerhangar kirjoitti:No siin on ainoo Volvo mikä sytyttääTakaveto ja turbokoneella ni tosta saa tunnetusti iha mukavasti potkuaki ulos... Tosin ne on tehtaal jo kämminny takapään rakentamisen ja talvella ilmeisen vittumainen ajella...
Oisit säädettävän alustasarjan laittanu, niin ei ois tarvinnu jousikumien kaa pelata, et saa tarpeeks alas (tonttiin kiinni).kekkonen kirjoitti:Tulipa vaihdettu mersuun madallus jouset, viel sais vähä alemmas ku vaihtais jousikumit
Joo, eihän ne pelkät jouset kauhiasti tee. Coilit tekkee ainakin golffiin sen 250€ halvimmillaan. Pussit ois kyl niin helmee.kekkonen kirjoitti:No en joutunu kauheesti köyhtyy noista jousista
Muuta nättiä varkkua ei vanhemmis ole kuin 245. Parhaimman näköset vanhat on 142, 240, 242, 780, 960.Verkku kirjoitti:Omasta mielestä 200, 700 ja 900 sarjan volvot on kyllä noista "vanhemmista" näteimpiä. Varsinki porrasperät, ite en välttämättä nii farkusta välitä.
960 mä ainakii tykkään myös farkkuna, noihin vanhoihin Volvoihin sopii lisäpitkät nätisti omasta mielestä.Ukkomezzo kirjoitti:Muuta nättiä varkkua ei vanhemmis ole kuin 245. Parhaimman näköset vanhat on 142, 240, 242, 780, 960.Verkku kirjoitti:Omasta mielestä 200, 700 ja 900 sarjan volvot on kyllä noista "vanhemmista" näteimpiä. Varsinki porrasperät, ite en välttämättä nii farkusta välitä.
Ajettavuus asfaltillahan paranee, kun on sopivan "matalaprofiiliset" kumet, kun ei oo sitä antamassa periks mutkissa. Ja rengas vähän kapeempi ku vanne. Kannattaa käytettynäkin kahella, saapi laadukkaammat vanteet edullisemmin, eikä ne paljoa häpee uusille muutaman tunnin työn jälkeen.Maatila kirjoitti:Helevetti iski hiviä vanne kuume..
http://www.vannetukku.fi/tn1-p-3376.html
http://www.vannetukku.fi/as1-kristallsi ... 41996.html
Koosta on turha sitte jauhaa ,että osta isommat tai vastaavaa. 15"-16" on mun käyttöön sopivimmat..Ja säilyy ajettavuuski paremmin järkevän kokosilla vanteilla.