E: Onha tuo 6730c ollu jo jonku aikaa käytössä. Tuli sopivasti Nokialta se ilmanen kartta homma näihin uusimpiin malleihin ja tämähän lasketaan niihin.
mullaki on 3120 c kamera tosi hyväValtraN111 kirjoitti:Mulla sama on ihan prkleen hyvä kamera paljo parempi ku muis 2mpix ja ku on velä salamavalopeluri4 kirjoitti:Mullakin on nokia 3120 classic.
Siinähän on 1.3 megapixelin kameravaltra T202 kirjoitti:mullaki on 3120 c kamera tosi hyväValtraN111 kirjoitti:Mulla sama on ihan prkleen hyvä kamera paljo parempi ku muis 2mpix ja ku on velä salamavalopeluri4 kirjoitti:Mullakin on nokia 3120 classic.
Ai 1.3 megapixelin kamera hyvä?xallux kirjoitti:voi se olla hyvä silti
ja minullaMB_Trac kirjoitti:Joo eihän se 1.3 kovin mahtava oo.. Mulla on 5 megapixelin kamera ja puhelin on nokia 6220 classic, taitaa olla nokian paras kamera ja T_M:llä on sama puhelin..
3120 classicin kamera on kyllä 2.0 megapixeliä ja hyvää kuvaa tulee mut ennen ei ku asetukset oli sellasel et tulee surkealaatuista kuvaaJolkkonen kirjoitti:Ai 1.3 megapixelin kamera hyvä?xallux kirjoitti:voi se olla hyvä siltiNo ehkä vuonna kivi ja keppi...mut kuka tykkää mistäkin
Mulla on Nokia 5800 XpressMusic 8 gigan kortilla jossa yli 4 päivää musiikkia ja kuvia, videoita jne. ja silti vielä puoli gigaa jäljelläMuskeli_ kirjoitti:on mullaki 4gigan muistikortti, joka ei maksanu ku noin 10€..Simulation kirjoitti:jep mullaki on sininen... mut ei oo normi muistikortti vaan 8gb kortti ja vielä 5.9 gb vapaana ja silti on jo monta tuntia videota ja 13,13 tuntia musiikkia!Muskeli_ kirjoitti:Elikkäs minulla on käytössä Nokia 5320 XpressMusic http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puh ... pressmusic ja toiminut mainiosti!23h 6min on musiikkia kortilla, muutama kuva ja kortilla vielä tilaa 2 gigaa..
Pilkkua viilataan, mutta se on XpressMusic. (Itellä on Nokia X3 mutta ei lue XpressMusic muualla kuin soittimessa)LadaMies kirjoitti:Oon varmaan sanonu jo mutta mulla on Nokia 5310 Expres Music