Jeps. Laisinkin derbi... verbi testit.BluePower kirjoitti:Otin ruottin, ja olen huomannu, että vitun perseestä.

Jeps. Laisinkin derbi... verbi testit.BluePower kirjoitti:Otin ruottin, ja olen huomannu, että vitun perseestä.
Oho, odotin hieman erillaisempaa vastausta sinu suunnalta.leepu kirjoitti:Mutta siittä kyllä voi olla hyötyä ylä asteel, kaikille muille iha uutta nii ite kuiteski sitte osaa ne perus jutut (jos osaa).
Empä oo kuullu että se vaikenis....BluePower kirjoitti:Oho, odotin hieman erillaisempaa vastausta sinu suunnalta.leepu kirjoitti:Mutta siittä kyllä voi olla hyötyä ylä asteel, kaikille muille iha uutta nii ite kuiteski sitte osaa ne perus jutut (jos osaa).Tietääkseni sitte ko meen ylä-asteelle, niin ruotsista tulee entistä hankalampaa valinnaisen kielen takia?
Haha, kiitos päivän nauruista.Todomppa kirjoitti:Juurikin tämä asia ilahduttaa minua!tuketzu kirjoitti:Uus allari.
-Pronssi00
Mistä sen saa?Case-kuski kirjoitti:Big Boss Moddingin Lexioni tullu jakoon...
Feispuukista kait?? Ihtiä ilahuttaa et huomen kesken koulupäivvää kajjjaaniin.suomi mies kirjoitti:Mistä sen saa?Case-kuski kirjoitti:Big Boss Moddingin Lexioni tullu jakoon...
Ohtonen kirjoitti:Feispuukista kait?? Ihtiä ilahuttaa et huomen kesken koulupäivvää kajjjaaniin.suomi mies kirjoitti:Mistä sen saa?Case-kuski kirjoitti:Big Boss Moddingin Lexioni tullu jakoon...On nii viddumaisia viimeset tunnit nii lähen niiltä iha luvan kaasa.
EI kun, se on puhunut lopputilin otosta 10 vuotta..suomi mies kirjoitti:Miks se ilahuttaa vai onko työpaikka tiedos?
Tämä!MrJalli kirjoitti:Huomen Pirupelto.
Mullekin tuli tebskan kortti, täytin se lapun tebskalla joskus viime vuoden puolella ja nyt jo tuli.maatila kirjoitti:Makia nyt oon teboilin kanta asiakas tuli kortti postissa!Vielä pitäs tulla seonki kanta asiakas kortti postissa.
Sama. Jossen sit sählyä mee huitomaan.. Sit pittää laittaa nauhalle ja kahtoo myöhemmin!MrJalli kirjoitti:Huomen Pirupelto.