Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Tyämiäs
Viestit: 11
Liittynyt: 25.06.2015 13:51
Tämänhetkinen kaupunki:: Kjoki
Kielet: Suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kjoki

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Tyämiäs »

Se, että kaikki ediitit meniki päin persettä.. Varmaa 2tuntia tein yhtä pientä ediittiä ja ku pääs pelii niin eturenkaat vispas ja lasiseiniä tuli.. Toista edittiä tein samat 2tuntia, mut sitä ei pystyny ostaan.. Kolmas ediitti oliki jo sellanen, että se lensi ilmaan jo silloon ku sen osti.. Ja yritin tehä niistä toimivia ja hienoja sentakia että vois tehä joittenki kans konekauppoja, mutta noilla eväillä ei kauppoja kyllä tule.. :x Perkele, sanon minä. :(
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Tyämiäs kirjoitti:Se, että kaikki ediitit meniki päin persettä.. Varmaa 2tuntia tein yhtä pientä ediittiä ja ku pääs pelii niin eturenkaat vispas ja lasiseiniä tuli.. Toista edittiä tein samat 2tuntia, mut sitä ei pystyny ostaan.. Kolmas ediitti oliki jo sellanen, että se lensi ilmaan jo silloon ku sen osti.. Ja yritin tehä niistä toimivia ja hienoja sentakia että vois tehä joittenki kans konekauppoja, mutta noilla eväillä ei kauppoja kyllä tule.. :x Perkele, sanon minä. :(
Valmet805 osaa nämä hommat, kysyppäs! :)))
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Tyämiäs
Viestit: 11
Liittynyt: 25.06.2015 13:51
Tämänhetkinen kaupunki:: Kjoki
Kielet: Suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kjoki

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Tyämiäs »

Kasitonni kirjoitti:
Tyämiäs kirjoitti:Se, että kaikki ediitit meniki päin persettä.. Varmaa 2tuntia tein yhtä pientä ediittiä ja ku pääs pelii niin eturenkaat vispas ja lasiseiniä tuli.. Toista edittiä tein samat 2tuntia, mut sitä ei pystyny ostaan.. Kolmas ediitti oliki jo sellanen, että se lensi ilmaan jo silloon ku sen osti.. Ja yritin tehä niistä toimivia ja hienoja sentakia että vois tehä joittenki kans konekauppoja, mutta noilla eväillä ei kauppoja kyllä tule.. :x Perkele, sanon minä. :(
Valmet805 osaa nämä hommat, kysyppäs! :)))
Kuka se ny on?
E: Voikko selventää?
JTJcrafter
Viestit: 325
Liittynyt: 02.08.2013 21:35
Kielet: Suomi Englanti ja Ruotsiki taittuu
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Ei sitä uskalla kertoa. Tulee porilaisilta turpaan.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja JTJcrafter »

Taas nähtiin tänää miten oikeaoppisesti ajetaan jokun kulkuneuvon perässä. En sitte tiiä oliko audikuskilla nokka kärryjen alla ku ei peileistä koko autoa näkyny. Eikä uskonu vielä vaikka vilauttelin jarruvalojaki. Noh, tais tulla kuskille ralliraidat housuu ku näytin stop-merkin kohralla miten ferku pyssää :D
Kuva
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Eräs ediittiasiantuntia joka muuten ei syystä tai toisesta enää täällä oo. :( En osaa auttaa näitte modien kans
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Avatar
Neliveto
Vuoden foorumilainen
Viestit: 8752
Liittynyt: 01.11.2012 20:38
Tämänhetkinen kaupunki:: Seinäjoki
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Neliveto »

Multiaccoilijat.
Kuva
Kuva
Tyämiäs
Viestit: 11
Liittynyt: 25.06.2015 13:51
Tämänhetkinen kaupunki:: Kjoki
Kielet: Suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kjoki

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Tyämiäs »

Kasitonni kirjoitti:Eräs ediittiasiantuntia joka muuten ei syystä tai toisesta enää täällä oo. :( En osaa auttaa näitte modien kans
Joo, selasin galleriaa ja löysin muutamat keskustelut ku se oli siä tai ainaki kaikki sano että siel on joku valmet805 joka on tehny monta käyttäjää :?
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1940
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Meiän koira saatana! Ensiks se karkaa ja sen peräs saa juosta tunti tolkulla ja siite ko viimein saat sen sisälle juttelet netissä 20min ja meet hoitohuoneeseen nii eiköhän oo vittu pöntön ympärys täynnä koiran paskaa ja kusta. Perkeleen perkele!
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4058
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Meiän koira saatana! Ensiks se karkaa ja sen peräs saa juosta tunti tolkulla ja siite ko viimein saat sen sisälle juttelet netissä 20min ja meet hoitohuoneeseen nii eiköhän oo vittu pöntön ympärys täynnä koiran paskaa ja kusta. Perkeleen perkele!
Ei eläimiä kannata jahtaamalla yrittää saada kiinni... Itseäni häiritsee toi jatkuva vesisade.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Avatar
V A valmet
Viestit: 3212
Liittynyt: 03.12.2011 16:11
Tämänhetkinen kaupunki:: Suonenjoki
Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja V A valmet »

Kasitonni kirjoitti:Eräs ediittiasiantuntia joka muuten ei syystä tai toisesta enää täällä oo. :( En osaa auttaa näitte modien kans
Mittee täälä on taas tapahtunu ku ei meinaa pysyä kärryillä ku koko aja jottai paskaa tulle joko suunnasta?
Tosiaan, tänään meinasin heittää radiokuulosuojaimet raktorin ikkunasta mehtään ku kuuntelin uutisia, ku kolme terrori iskua saman päivän aikana, perkele pitäs koko lähi-itä ampua atomipommilla vittuun tältä planeetalta, iha seinähullua porukkaa vaa tuntuu sielläki asustelevan. Smoker
Avatar
Nevamies
Viestit: 1856
Liittynyt: 31.05.2010 13:50
Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pitikös semmonenkin olla?

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Nevamies »

V A valmet kirjoitti:
Kasitonni kirjoitti:Eräs ediittiasiantuntia joka muuten ei syystä tai toisesta enää täällä oo. :( En osaa auttaa näitte modien kans
Mittee täälä on taas tapahtunu ku ei meinaa pysyä kärryillä ku koko aja jottai paskaa tulle joko suunnasta?
Tosiaan, tänään meinasin heittää radiokuulosuojaimet raktorin ikkunasta mehtään ku kuuntelin uutisia, ku kolme terrori iskua saman päivän aikana, perkele pitäs koko lähi-itä ampua atomipommilla vittuun tältä planeetalta, iha seinähullua porukkaa vaa tuntuu sielläki asustelevan. Smoker
Tuokaan ratkaisu kauhean järkevä taas ollu...
Niin paljon viattomia kuitenkin asuu siellä jokka ei oo siihen syypäitä, että olis se väärin niiltä henki riistää.
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
Avatar
sierraman
Viestit: 1159
Liittynyt: 06.12.2013 13:07
Tämänhetkinen kaupunki:: Jokioinen
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi englanti Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: sierraman
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja sierraman »

Vittu just leikkasin ruohoo ja tietinkin meiän oma luotettavana pidetty husse leipo :x , että sellasta pitäs lähtee kai leikkurikaupoille.
Kuva
Kiitos JGFin!
141
Viestit: 2470
Liittynyt: 15.10.2013 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: pälkäne
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: pälkäne

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja 141 »

sierraman kirjoitti:Vittu just leikkasin ruohoo ja tietinkin meiän oma luotettavana pidetty husse leipo :x , että sellasta pitäs lähtee kai leikkurikaupoille.
Päältäajettava? Mitähän mahto hajota.
Avatar
sierraman
Viestit: 1159
Liittynyt: 06.12.2013 13:07
Tämänhetkinen kaupunki:: Jokioinen
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi englanti Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: sierraman
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja sierraman »

141 kirjoitti:
sierraman kirjoitti:Vittu just leikkasin ruohoo ja tietinkin meiän oma luotettavana pidetty husse leipo :x , että sellasta pitäs lähtee kai leikkurikaupoille.
Päältäajettava? Mitähän mahto hajota.
Ei onneks ollu päältäajettava lykättävä 46 masteri se oli. Jaa a todennäköisesti se vään lämppäs koska nyt kun se on kylmä niin moottori pyörii, mutta en oo koittanu sen jälkeen sitä käymään. Tarvii viä kattoo jos nostais kannen pois siitä ja missä kunnossa pytty on.
E: Just kävin kattomassa kantta niin oli venttiili menny poikki.
Kuva
Kiitos JGFin!
Dual_power
Viestit: 414
Liittynyt: 16.10.2012 22:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Hämeenlinna
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: hämeenlinna

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Dual_power »

Perkele taas sataa vettä, Liiiiiiiikaaaaaaaa. :twisted:
Kuva
image hosting sites (--------- Vapo_
141
Viestit: 2470
Liittynyt: 15.10.2013 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: pälkäne
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: pälkäne

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja 141 »

Helevetin vaikeeta valita kuivalahti v3 mappiin traktoreita. :D Saa ehdottaa sopivia.
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1940
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Minua alkaa jo lievästi sanottuna vituttamaan tämä Reiska95:den, Urakkamiehen ja muiden tämän foorumin "modaajien kerman" privamodi touhu. OPETELKAA VÄLILLÄ LAITTAMAAN NIITÄ UPEITA EDIITTEJÄNNE JAKOONKIN SAATANA! Vituttaa kun ne julkasee jonkun hienon modin ja aattelen et voisin saada ton vaihtokaupal mutta kun en pelaa mitään "hyvää sotapeliä" kuten cs:ää nii eihän mulla oo sitte muuta vaihdettavaa kuin tf2 kamaa ja uskon ettei niillä mitään ediittejä saa saatana.

PS: Sori pelaaja80:pille eilisestä yv:stä mutta ku sattu vituttaa nii oli pakko vittuilla jollekki randomille.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Minua alkaa jo lievästi sanottuna vituttamaan tämä Reiska95:den, Urakkamiehen ja muiden tämän foorumin "modaajien kerman" privamodi touhu. OPETELKAA VÄLILLÄ LAITTAMAAN NIITÄ UPEITA EDIITTEJÄNNE JAKOONKIN SAATANA! Vituttaa kun ne julkasee jonkun hienon modin ja aattelen et voisin saada ton vaihtokaupal mutta kun en pelaa mitään "hyvää sotapeliä" kuten cs:ää nii eihän mulla oo sitte muuta vaihdettavaa kuin tf2 kamaa ja uskon ettei niillä mitään ediittejä saa saatana.

PS: Sori pelaaja80:pille eilisestä yv:stä mutta ku sattu vituttaa nii oli pakko vittuilla jollekki randomille.
Luuletko että tää sun viestisi auttais jotenki? Veikkaan että ei auta yhtää, enkä ihmettele jos vaan "pahentaa" asiaa. :DD
Kuva
vulmet123
Viestit: 12
Liittynyt: 16.02.2014 13:32
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja vulmet123 »

POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Minua alkaa jo lievästi sanottuna vituttamaan tämä Reiska95:den, Urakkamiehen ja muiden tämän foorumin "modaajien kerman" privamodi touhu. OPETELKAA VÄLILLÄ LAITTAMAAN NIITÄ UPEITA EDIITTEJÄNNE JAKOONKIN SAATANA! Vituttaa kun ne julkasee jonkun hienon modin ja aattelen et voisin saada ton vaihtokaupal mutta kun en pelaa mitään "hyvää sotapeliä" kuten cs:ää nii eihän mulla oo sitte muuta vaihdettavaa kuin tf2 kamaa ja uskon ettei niillä mitään ediittejä saa saatana.

PS: Sori pelaaja80:pille eilisestä yv:stä mutta ku sattu vituttaa nii oli pakko vittuilla jollekki randomille.
Ja tämähän on vain karvas totuus!
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4058
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

vulmet123 kirjoitti:
POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Minua alkaa jo lievästi sanottuna vituttamaan tämä Reiska95:den, Urakkamiehen ja muiden tämän foorumin "modaajien kerman" privamodi touhu. OPETELKAA VÄLILLÄ LAITTAMAAN NIITÄ UPEITA EDIITTEJÄNNE JAKOONKIN SAATANA! Vituttaa kun ne julkasee jonkun hienon modin ja aattelen et voisin saada ton vaihtokaupal mutta kun en pelaa mitään "hyvää sotapeliä" kuten cs:ää nii eihän mulla oo sitte muuta vaihdettavaa kuin tf2 kamaa ja uskon ettei niillä mitään ediittejä saa saatana.

PS: Sori pelaaja80:pille eilisestä yv:stä mutta ku sattu vituttaa nii oli pakko vittuilla jollekki randomille.
Ja tämähän on vain karvas totuus!
Jokainen voi itse tehdä omat modinsa, jos haluaa. Ei kukaan oo niitä syntyessään osannu tehdä, vaan se on pitänyt opetella itse. Voisithan säkin Pohjanmaan Poika opetella modaamaan, kun nytkin osaat sentään jo ymmärtääkseni sentään editoida vähän.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Pelaaja80
Viestit: 3759
Liittynyt: 01.12.2012 18:52
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Mynämäki

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Pelaaja80 »

Vähän liikaa oftopiikkii mut pakko laittaa.
Kuva
Kuva
Kuva -En säker kompis!
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Pelaaja80 kirjoitti:Vähän liikaa oftopiikkii mut pakko laittaa.
Kuva
Ei ristus... :lol:
Tästä näkee kelle farminki on henki ja elämä.... :roll:
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Kuuspytty
Viestit: 1790
Liittynyt: 13.01.2013 19:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Kuuspytty »

Tommosia noi pikkupojat on.. :laughing: :D
Avatar
Haasa90
Viestit: 1288
Liittynyt: 20.04.2011 18:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Ei oo valkosen miehen kelejä si lainkaan tämmöset helteet, ja huomen pitäs olla viä kuumempi. Pihal näyttää mittari varjossa parvekkeella 26,1 ja sisällä 26,8. Pitää oikeesti kohta mennä ostaan joku ilmastointi vekotin mitä jo kolme kesää suunnitellu. Ainoo vaan et ne maksaa hunajaa ja käytetytkin vähintään satasen. Eli ei oikeen tahdo työttömän opiskelijan budjettiin sopia :evil:
Kuva
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
Avatar
Neliveto
Vuoden foorumilainen
Viestit: 8752
Liittynyt: 01.11.2012 20:38
Tämänhetkinen kaupunki:: Seinäjoki
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Neliveto »

Niinhän se on ettei koskaan ole sopiva lämpötila, oli sitten kesä tai talvi. :D
Kuva
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”